#564

Dicsérjük Győri Gyulát

 

Mert ő unikum.

 

A debreceni önkormányzat 50 (azaz ötven) képviselője közül egyedül Győri Gyula tette nyilvánossá telefonszámát.

Szeressük a lakosságot!

A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr78243692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.é.g. 2004.09.28. 17:53:18

A szám nekem is gyanús volt egy kicsit, de miért ne lehetne, Győri úr befolyásos ember. De ha a szám nem igaz, hanem Győri Gyula szórakozott a debreceni polgárokkal, akkor azonnal mondjon le. Ha nem a képviselő úr viccelődött, hanem valamelyik önkormányzati szoftveres majom, akkor azt kell kirúgni azonnal a közvetlen főnökével együtt. Ha ez van akkor remélem, hogy Győri úr is ezt fogja képviselni, mert belőle is hülyét csináltak. Remélem, nem ez a szitu, de ha igen, akkor menjen az anyjába mindegyik, aki gúnyt űz a nyilvános információkból és a választó polgárokból! (Én felhívtam, de azt mondta be a gép, hogy most nem kapcsolható, hívjam később, vagyis van ez a szám.)

kosalander 2004.09.28. 17:53:18

szerintem ez az egész bejegyzés csak ironizálás, hogy egyetlen képviselőnek van kiírva a telefonszáma, aztán az is kamuszám.
de ha sokat akartok megtudni a képviselőkről, akkor kattintsatok az önéletrajzukra. én megtettem ezt pl. dr. papp lászló fidesz-frakcióvezető adatlapján, és beájultam a kitárulkozásától:
http://srvcom.debrecen.hu/testulet/Kepviselok_show.aspx?id=9848

civiske 2004.09.28. 17:53:18

Megnéztem a képviselő úr adatlapját. Fejlemény történt!!!
Már Győri Gyulánál sincs telefonszám! Leszedték:
http://srvcom.debrecen.hu/testulet/Kepviselok_show.aspx?id=33755

Román Petra 2004.09.28. 17:53:18

Elemer!

Komolyan beveszed, hogy ez egy létező telefonszám?!
Szerintem még a Pannon-főnököknek sincs ilyen "nehezen megjegyezhető" számuk.

Marosán 2004.09.28. 17:53:18

Valóban van normális ember mindkét oldalon , de időnként alkalmazkodniuk kell. Főleg ha egy párt társ is látja.

gogolák 2004.09.28. 17:53:18

Vannak normális jobb-oldali politikusok is. Meg balodaliak is. A hülyeség-idiótizmus nem pártfüggő.

Gadus István 2004.09.28. 17:53:18

Elemérem(((

Tévedsz!Az enyém is ott van, csak az életrajzban lehet megtalálni.
Lehetett megtalálni.
Sajnos a nagyon kulturált polgári közönség miatt a családom úgy döntött, hogy számot váltunk és titkosítunk.A franc sem akar hajnali háromkor káromkodó emberek telefonjára ébredni(

Gadus István
süti beállítások módosítása