Egyenruhás civil

Még gyerekek, de magyar gárdisták lesznek.

Nyírkátán vonult a hét végén a Magyar Gárda és a Nemzeti Őrsereg, a demonstratív eseményen felszólalt a debreceni Civil Kör és a Kossuth tériek vezéregyénisége is egy újabb egyenruhában. (Korábbi uniformisos fotója óta Teszkósávos Tibiként emlegetik azok, akik kevéssé kedvelik közszerepléseit, a vele szimpatizálók pedig egyenesen istenítik szónoki és szervezői képességeiért.) A debreceniek egyébként igen aktívak, szívesen nyújtanak segítséget városukon kívül, akár más megyékben is. Találkozni lehetett velük a polgári polgármester elleni tüntetésen és az egri kórházi balhé alkalmából is, alkalom adtán a fővárosba is fel szoktak menni, most pedig Nyírkátán voltak.

A debreceni Kossuth téri civilek honlapja képgalériát szentelt a kátai vonulásnak, a fotókon gyerekek is feltűnnek, a kép címe szerint ők „a jövő gárdistái”. Ha lesz rá lakossági igény, minden bizonnyal hamarosan létrejön a Magyar Gárda gyerekszervezete is, de lehetőleg ne Ifjú Gárda legyen a neve, mert olyan már volt, akkor is „hazafias-honvédelmi nevelés” céljával.




A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr11429380

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webpage 2018.03.27. 09:40:19

Big Data-konferencián jártunk - Kereső Világ: keresés, szövegbányászat, big data

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz.K. 2008.04.17. 08:22:13

Ebből aztán tényleg ki kellene hagyni a gyerekeket.

miki fáj 2008.04.17. 09:09:20

Én voltam katona, amikor még hadkötelezettség volt, és semmi pénzért nem vennék fel ismét egyenruhát még farsangkor sem. Mit lehet ebben szeretni?!

csigekert 2008.04.17. 09:14:32

Ágoston Tibor úr tagja még a Fidesznek vagy már átlépett a Jobbikba?

cityhall 2008.04.17. 09:18:33

Jobbik? Fidesz? Nem mindegy?

ThufirHawat 2008.04.17. 09:23:17

A szülieket kellene jól megvesszőzni a főtéren, ha már úgyis ennyire ősmagyarok. B@sszus.

lavoár 2008.04.17. 09:29:43

gyerekméretben is lehet kapni egyenruhát? biztosan alacsony termetű akarnokokra gondolva.
vagy külön szabójuk van...

buzz lightyear 2008.04.17. 09:42:05

Einstein mondta az egyenruhásokról: Aki úgy szeret menetelni, az feleslegesen kapta az Úristentől az agyát, elég lett volna a gerincoszlop is.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.04.17. 09:44:32

Esőnap nem volt?
Na de komolyiból: Az a szánalmas, hogy politólógia szakos egyetemi hallgatók is gárdáznak.

t443 2008.04.17. 09:46:37

Aztán ezek a fasza csávók elérik az gigamagyarságukkal, hogy a környező országok kitörlik magyarországot a térképről. Nem csodálkoznék azon ha egy külföldi hasonlóan agyament nacionalista hadvezér szépen megtámadna minket, akik csak megdöbbenve olvassuk az emberi butaság legősibb és legprimitívebb megnyilvánulásait.

Kácsor Zsolt 2008.04.17. 09:52:05


Én ezt az egyenruhásdit meg tudom magamnak magyarázni, még ha nem is értek velük egyet: sztem ez valami gyerekkorból visszamaradt katonásdi izé, olyan izgi fiús játék, mint a játék autónak a tologatása ide-oda. Csak vannak, akik kinövik, és vannak, akik nem.

De amit nem tudok megmagyarázni, az a rangjelzések rendszere. Mi az isten alapján döntik el ezek, hogy ki milyen rangot kap náluk?

Aki kezdő magyarkodó tüntető, az még csak közlegény? De aki már hosszabb ideje hőbörög és uszít és fröcsög, az már lehet százados is?

S mit kell ahhoz csinálni, hogy valaki tábornok legyen? Az utcán fejbe kell kúrni az embereket zászlórúddal?

Vagy egyre csúnyábban és szúrósabban kell nézni minden romára, aki szembejön?

civiske 2008.04.17. 09:56:06

Nem gondolom, hogy jót tesz Debrecen hírének, hogy a város a szélsőjobb kelet-magyarországi szellemi központja.
A gyerekeket pedig nem cigányellenes militáns felvonulások résztvevőiként kellene szocializálni.
Soha nem tanulunk a történelemből.

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 09:57:44

Vicces ez a sok szerencsétlen tv2-n, RTLklubon szocializálódó kispolgár mit nyavajog a Gárda miatt.

Most őszintén mi a szart cisnál a Gárda? néha itt-ott vonulgatnak, hogy fú , de magyarok. Na és? ez a hú, de liberálisok vagyunk nézzük Győzikét népséget, miért zavarja? ezek az unatkozó kisemberek így élik ki magukat egészségükre. Van buzi fesztivál, buzi felvonulással stb. ezek meg népnemzeti fesztiválózók nem ártanak senkinek. -

Barnabás 2008.04.17. 10:00:52

Idézve intrex felemelő gondolatait "az emberi butaság legősibb és legprimitivebb megnyilvánulásai" ezek a kommentek.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.04.17. 10:04:23

Carnivora 2008.04.17. 09:57:44
Igazságod vagyon,helyén kell kezelni a dolgokat.
intrex 2008.04.17. 09:46:37
Gyógyszer megvan?

guriga 2008.04.17. 10:06:21

Mert ez az igazi probléma! Nem az, hogy a zsidók szétlopják az országot.

cityhall 2008.04.17. 10:08:16

Megjöttek az antiszemiták. Indul a móka.

Kalman 2008.04.17. 10:12:12

A sok megfejtőnek itt csak annyit, hogy majd ha elétek rohan ki - gyakran direkt, a szülők által küldve - egy roma gyerek, elütöd és hirtelen körbeállnak 30-40-en és kiszednek a kocsidból és talán agyonvernek, vagy csak szimplán közben kirámolnak, na majd akkor szövegeljetek.

lavoár 2008.04.17. 10:15:52

aha, ha jól értem, a roma gyereket kocsi elé zavarja a szüleje, válaszul erre a magyar gyereket uniformisban menetelteti a szüleje. bravó!
merre van európa?

Kácsor Zsolt 2008.04.17. 10:16:33


Carnivora,
egyből megérted, mi a baj, ha kicsit kitágítod a horizontot, s kitekintesz Szlovákiára, ahol szintén van egy ilyen jellegű gárda, amelynek egyenruhás igaz szlovák tagjai nyilvánosan gyalázzák a magyarokat. S olykor megverik őket.

Sőt Romániában is van egy ilyen gárda, amelynek egyenruhás igaz román tagjai nyilvánosan gyalázzák a magyarokat. S olykor megverik őket.

Ha szerinted oké a Magyar Gárda, akkor szerinted oké a szlovák meg a román gárda is?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2008.04.17. 10:27:11

Az ilyen selejtes emberek anno a seregben meg a C kategoriat sem utottek meg.
Most meg itt operett katonat bocsanat Gardasdit jatszanak.
Szanalmas.

Ha ennyi energiajuk van massirozni, akkor miert nem mennek a gatakra javitani azokat onkent, ingyen felajanlva?

imbisz 2008.04.17. 10:28:31

Vannak ilyen szervezetek Ukrajnában, Horvátországban és Szerbiában is. Évente egyszer lehetne egy kelet-európai találkozójuk, ott jól megagyalnák egymást, aztán egy ideig csendben lennének, amíg ápolják őket a kórházban.

Kalman 2008.04.17. 10:38:46

Lavoár

Amit kitalálsz, azt hol olvastad tőlem?
Nem írtam ilyet. Másrészt, az baj, hogy gyerek terepszínű cuccban van, de az nem zavar, hogy valaki a gyerekét kocsi elé küldi, hogy a balhé közben kirámolják a sofőrt és a kocsit? Bravó! Ez lenne Európa? gondolkozz már el egy kicsit.

Ja, még valami. Oda is írsz, amikor melegfelvonuláson valaki gyerekkel megy ki? Csak az egyenlő mérce miatt.

lavoár 2008.04.17. 10:54:43

akkor lefordítom didaktikusabbra, kalman.
arra a jelenségre, amiről te írtál, szerintem nem az a jó válasz, amit a gárda csinál.
egyszerűbben nem tudom.

ronin 2008.04.17. 11:04:45

Most tulajdonképpen mi is a baj a Magyar gárdával?
Az, hogy valaki kikiáltotta őket "nagymagyarnak", meg "fasisztának"?
Ugyan nézzük már meg milyen balhét csináltak eddig, Hm? Semmilyet? Csak felvonultak pl. Olaszliszkán a cigány bűnözés elleni demonstrációként? Na ja, láttam, amint a becsületben megőszült kolompár ott kiabálta nekik: nácik!!
Ettől lesz valaki az? Vagy csak de jó, megint van kit basztatni?
Nóórmáális??

cityhall 2008.04.17. 11:12:03

ronin, az álnaív.
Esetleg olvass bele abba a honlapba, ahonnét ezek a fotók vannak, én megtettem, idézem neked a vezércikk címét:
Zsidó tömeggyilkosságok a II. világháború után

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 11:29:47

Kácsor Zsolt 2008.04.17. 10:16:33

Magyar Gárda kit vert meg csak egy esetet légyszíves. Ennyi.

Az az üres gyűlöletkeltés amit a hozzád hasonlók művelnek nem ez a gárdásdis pincér ruhás bohóckodás ... , hanem a hozzád hasonlók na azok a tagjai a kinti gárdásdiknak kb. ez a mesterséges feszkókeltés minden piszlicsáré faszság miatt.

ronin 2008.04.17. 11:32:07

cityhall:
beleolvastam, el tudom képzelni, hogy megtörténte a dolgok. (talán még emlékszel rá, ill. olvashattad, hogy a világ el sem hitte- egy része ma sem hiszi, mik történtek a koncentrációs táborokban.)
Ezt is - azt is mélységesen elítélem.
mégegyszer: a masírozáson kívül mit vcsináltak, ami felróható nekik,
A !!hivatalos!! célok jók, a szemetet meg le lehetne- le kell nyesegetni!

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 11:33:07

cityhall 2008.04.17. 11:12:03

Olyanok is voltak más kérdés nem divat reklámozni Deir Jaszin-t, Dzsenin-t ... Izrael meg a zsidóság kérdése érdekes én nem szeretem az arabokat nem zavar, hogy írtják őket a zsidók, de humanista szemmel nézve bizony a zsidók sem angyalkák. Bizony ugyanúgy hajlamosak népet írtani, ha megvan hozzá az eszközük, és lehetőségük ... meg kollektív büntetést alkalmazni lásd. egy övezet lezárása , ahova nem engednek be pl. villanyt, kaját, vízet ez a gettósítás ...

cityhall 2008.04.17. 11:37:14

Ronin, ezt írod:
"A !!hivatalos!! célok jók, a szemetet meg le lehetne- le kell nyesegetni!"

Ha ezt kifejtenéd. Milyen szemétről van szó? Ki dönt arról, hogy mi a szemét? Hogy történik a nyesegetés?
Vagy csak a gárdistáknak arról a célkitűzéséről írsz, hogy nyűni fogják a parlagfüvet?

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 11:43:20

Sőt amit a topic , és az ide írogatók nagy része képvisel az az igazi előítélet meg alkotmányellenes megkülönböztetés.


60. § (1) A Magyar Köztársaságban mindenkinek joga van a gondolat, a lelkiismeret és a vallás szabadságára.

63. § (1) A Magyar Köztársaságban az egyesülési jog alapján mindenkinek joga van a törvény által nem tiltott célra szervezeteket létrehozni, illetőleg azokhoz csatlakozni.

70/A. § (1) A Magyar Köztársaság biztosítja a területén tartózkodó minden személy számára az emberi, illetve az állampolgári jogokat, bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül.
(2) Az embereknek az (1) bekezdés szerinti bármilyen hátrányos megkülönböztetését a törvény szigorúan bünteti.
(3) A Magyar Köztársaság a jogegyenlőség megvalósulását az esélyegyenlőtlenségek kiküszöbölését célzó intézkedésekkel is segíti.

cityhall 2008.04.17. 11:12:03

Beleolvastam ebbe a magyargarda.hu -ba.

"Miután egy vendéglátó helyen azért nem alkalmaztak egy jól sikerült próbamunka után,mert gárdista vagyok gondoltam írok erről pár sort. A szemembe mondták,hogy azért nem alkalmaznak, mert a Magyar Gárda tagja vagyok és megverem a cigányokat, ha betévednek az étterembe.
Ha gondoljátok tegyétek ki az irományom névvel és címmel egyaránt."

Érdekelne a gárdisták hol vernek cigányokat pl. ? nézek híradót, de ilyet még nem láttam pedig nincsen kétségem, ha egy ilyen kósza esetre is fény derülne első számú fő hír lenne minden híradásban az újságok címlapján. Ellenben csak olyanokat olvasok, hogy romák itt agyonvertek v.kit, amott kiraboltak ...

ronin 2008.04.17. 11:47:41

city. igen, például arról!


"A Magyar Gárda a következő feladatokat tűzi maga elé:

* A besorozott és felesketett gárdisták fizikai, lelki és szellemi képzése és önképzése, hogy feladataikat példamutató hatékonysággal, kellő erővel, céltudatossággal és alázattal hajthassák végre.
* Ápolja a magyar kultúrát és történelmünk emlékeit, adja tovább a felnövekvő generációk épülésére."

No ezekkel semmi gond, ugye?

A Magyar Gárda esküje

"Én .... a Magyar Gárda gárdistája esküszöm, hogy hazámhoz, nemzetemhez, a magyar néphez mindörökké hű leszek. Történelmünk nagyjait példaképnek tekintem, nemzetem, hazám haladását, szabadságának, értékeinek, hagyományainak védelmét életem végéig tartó feladatomnak fogadom el.

Zászlóinkat, társaimat el nem hagyom, a Gárda vállalt feladatainak
végrehajtásában becsülettel kitartok. A Gárda Szolgálati Szabályzatát
elfogadom és annak megtartását magamra nézve kötelezőnek ismerem el.

Ha eskümet megszegem, sújtson előljáróim és társaim megvetése, és a
Magyar Gárda soraiból való örökös kizárás.

Isten engem úgy segéljen!"

Ebben sem látok semmi kivetnivalót.

Az, meg hogy a cigánybűnözés ellen tiltakoznak, egyetértek.

Szemét meg mindenhol van, ahol sokan összegyűlnek: pl. a buzifelvonuláson sem azok- sőt elsősorban nem azok- vonulnak fel, akik - szívük joga- normálisan együttélnek a velük egy nembe tartozóval.

na de azért különböztessük már meg: a magyarságáért, mások biztonságáért tevők felvonulása az fasizmus, a - megjegyzem: mindenkinek saját dolga mit csinál a hálószobájában- buzifelvonulás meg egy "kellemes" vasárnap délutáni kultúrprogram - főleg gyerekekkel együtt megnézve??

Itt valahol nagyon nem jó valami, de ezt talán te is érzed?!

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 11:50:07

A tény ami tény a gárdásdira igény van. A cigánybűnözés elképszető méreteket öltött az utóbbi időben a legtöbb vidéki településen nem lehet biztonságosan kimenni éjszaka, vagy akár az autóval leparkolni egy bevásárláskor fényes nappal.

Az más kérdés , hogy ez a gárdásdi nem old meg semmit sőt a médiacirkusznak köszönhetően max. árt. Kb. , úgy ahogy a homoszexuálisok azt hiszik azzal tudják magukat elfogadtatni, ha az Andrássy-n seggbekukiznak fényes nappal ... na ez a gárdásdi ugyanolyan pótcselekvés ezekkel a fel-alá vonulgatásokkal nem oldja meg a társadalmi, szociális problémákat, amelyből pl. a cigánybűnözés is fakad. Az a rendőrség, és a kormányzat feladata lenne, ha lenne idejük foglalkozni az ország problémáival is. Egyszerűbb az okok megoldása helyett az okozattal szarakodni a médiában lásd. ez a gárdás felhajtás ...

cityhall 2008.04.17. 11:53:58

Ronin, nekem még mindig nem világod, hogy szerinted:
Milyen szemétről van szó? Ki dönt arról, hogy mi a szemét? Hogy történik a nyesegetés?
Nem akarok találgatni, ezért vagyok kiváncsi a konkrét és egyenes válaszodra, hiszen te írtál a szemét nyesegetéséről.

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 12:03:03

cityhall 2008.04.17. 11:53:58

Kimennek a temetőbe csak látod mi a gaz parlafűnél is, ha ezt neked külön kell magyarázni az a probléma. Pösti vagy mi? a szemétnél is látod mi műanyag stb. bár elég koszos pest nem biztos felismeritek. :D

Más szemétről nem lehet olvasni náluk.

oblomov 2008.04.17. 12:04:27

"Jobbik? Fidesz? Nem mindegy?"

Szerinted?

ronin 2008.04.17. 12:16:36

oblomov.nem!

city: nevezz idealistának, naívnak, de sztem a gárda jó célból alakult! A szemét, meg az aki ráakaszkodik, és a saját kisstílü, szemét céljaira akarja felhasználni a közösséget.
nyesegetés. ha a közösség jó, és tényleg az alapszabály szerint működik, akkor ők fogják kivetni- lenyesegetni ezeket a vadhajtásokat.

Az eddigi működésüket tekintve bízom bennük, a későbbiekre meg majd fény derül. (Megjegyzem az én véleményem szerint egy-pár pofon belefért vna, tekintve a bigott, sznob reakciókat.:-D)

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 12:20:04

ronin 2008.04.17. 12:16:36

A gárda egyszerűen csak Jobbik kampányfogásként alakult nem szerepelhettek a médiában mivel nem tényezők kitaláltak v.mit amivel felkeltették a figyelmet. Meglovagoltak egy negatív társadalmi hangulatot lásd. cigányság egyre radikálisabb életmódjával szembeni elégedetlenség, és tömegével jelentkeznek a gárdába önvédelemre a népek miközben a gárdának semmi szerepe nincsen a médiabohóckodáson kívül.

Nem nyesegetnek ők semmit a nyesegetés az államszervezet feladata lenne, mert azért adózunk, és tartjuk fenn ezt a Magyar Köztársaságnak nevezett államalakulatot, hogy cserébe pl. közbiztonságot kapjunk.

ronin 2008.04.17. 12:24:55

carnivora: van vmi igazságod, de ha már így alakult, miért ne használnónk fel őket vmi jobbra törekvésben. Nem hiszem, hogy a mezei gárdista azért lépett be, hogy médiatényező legyen. Ha meg már ott van- vannak, akkor a jó!!! cél érdekében- mert azért lépett be- tenni is fog!!!

Az államtól, meg a rendőrségtől meg semmi jót ne várj. Nem érted vannak- pedig így kellene lennie- hanem saját magukért!

oblomov 2008.04.17. 12:33:48

Szerintem se nem mindegy, ronin.

A gárda se lenne akkora gáz, ha nem politikai párt állna mögötte, mint önkéntes társadalmi egyesület mögött. Sőt még az egyenruha se lenne önmagában riasztó, amint a cserkészeké sem volt az. Így viszont "magaslabda".

Kalman 2008.04.17. 12:34:05

Lavoár.

Szóval a Magyar Gárda nem a válasz ezekre a dolgokra.

Jó. Tessék. Akkor mi? Van ötleted? Mert csak szövegelni, az a legegyszerűbb.

Mert a Maygar Gárda tesz valami. Felvonul Nem sok, de legalább nem csak szövegel, mint pl. te.

S ha csak annyi értelme van egy ilyen felvonulásnak, hogy egy rövid időre visszaesik, meg szünetelnek ezek az atrocitások - tudod, kiszednek a kocsiból és agyonvernek - akkor már "megérte". Nem tudom, akkor is ilyeneket magyaráznál, ha a te rokonad ütik agyon?

Még nem olvastam, hogy a Magyar Gárda bárkit is agyonvert volna pl. Vagy te igen?

Másrészt demokrácia van, mindenki ott vonulgat fel, ahol akar, akkor amikor akar. Te is, én is , más is. Vagy aki neked nem tetzsik, akkor az vonulhat fel? Hogy gondolod ezt mégis?

ronin 2008.04.17. 12:51:16

Az itt a baj, hogy nagy a baj!, csak az egyszerű, - népszerű szabadmadaras elnevezés szerint- plebejus ember nem tud mit tenni, mert ha hiszitek, ha nem az emberek nem szeretnek törvényt sérteni, ezért ha egy _törvényes_ szervezet egy kissé beszaratja a nem plebejus, hanem kisebbségi- és ezért nem kis előnyöket élvező- polgártársát, örömmel tesz meg. Nem megverni, elpusztítani, dunába lőni, csak egy kicsit beszaratni, elgondolkodtatni szeretné. Mutatni, hogy itt is van közösség aki fellép a szélsőséges tulajdon- és életbiztonságot nem leszarók ellen. Kevés sikerrel, látva- hallva az ordítozásukat, és a " liberális" hozzáállást.

outofforder.blog.hu/2008/04/05/leragott_csont_ciganyok_es_a_tarsadalom

oblomov 2008.04.17. 12:52:33

"...a rendőrségtől meg semmi jót ne várj."

Ne vicceljetek! A normális az, ha ők csinálják, és érdemben ők csinálják. Minden más csak prevenció, pedagógiai demonstráció és közteher-csökkenés, mint a konnvergencia-program elősegítése. Csak szalonképesebben kellett volna csinálni.

Kálmán, a szerényke haszon árát is biztos fel tudod sorolni. Naugye.

cityhall 2008.04.17. 12:57:08

Ronin mondja:
"az én véleményem szerint egy-pár pofon belefért vna"

Szerintem meg a gárdisták ne pofozkodjanak, még egymás között sem. Különben meg minél többet írtok a gárdáról, annál jobban eláruljátok, hogy miféle valóságos célok és elvárások vannak a "parlagfű-irtás" mögött.

ronin 2008.04.17. 12:59:24

oblomov:
Na ja, ez így lenne jó, ha uralnák a rendet. Na de nem teszik! Nem kellett vna odáig eljutni, hogy vért szagoljanak, és elhiggyjék, nekik mindent szabad. Nem kellett vna behajtó cégként működtetni, mert nem az lenne a dolguk.
Vagyon- és életbiztonság fenntartása! jó lenne eljutni odáig, hogy nyugaodtan odamehessek egy rendőrhöz, ha vmi problémám van, és nem hajtana el azzal, hogy neki most büntetni (értsd: pénzt beszedni! kell.Megtörtént).
Na itt megint ugyanaz a probléma: valaki- vkik a saját céljaikra használják fel a jobb sorsra érdemes_rend_őreinket!

ronin 2008.04.17. 13:04:37

city:
Ne legyél már ennyire elit értelmiségi!:-D
Veled még soha nem történt meg, hogy valakinek odasóztál vna, mert köcsög módon viselkedett? (molesztálta a barátnődet, fellökte a gyerekedet, vagy "szépen" kért tőled 50 Ft-ot, mert éhen akart halni, és amikor elővetted a pénztárcádat, simán, és pofátlanul belenyúlt?)

oblomov 2008.04.17. 13:17:06

ronin,

a célt senki nem tévesztheti szem elől, főleg nem a politika. Ez igaz. Görgényi plecsnije is nagyobbat ártott Pintér Sándor összes műveinél. Kíváncsi leszek na, a fidesz leendő belügyérjére.

Ezzel viszont egyetértek:
www.nol.hu/cikk/477395/

(A vitazáró írásával is, csak most azt nem találom.)

cityhallci 2008.04.17. 13:18:10

Ronin:
Én még nem sóztam oda senkinek sem, mélységesen elítélem az önbíráskodást, és nagyon nem szeretném, ha Magyarország olyan ország lenne, ahol mindenféle gárdisták oda-odasóznak ennek-annak.
Sajnálom, hogy ti ilyen országot szeretnétek.

Kácsor Zsolt 2008.04.17. 13:23:32

Carnivora, ezt írod: "Magyar Gárda kit vert meg csak egy esetet légyszíves."

Akkor figyelj:


A Zala megyei parancsnokról megjelent a sajtóban: összesen hétszer volt büntetve, legutóbb 2005-ben elkövetett, hivatalos személy elleni erőszakért, könnyű testi sértésért és ittas járművezetésért. Utóbb az érintett a távirati iroda megkeresésére elismerte, többször is állt már bíróság előtt, de hangsúlyozta, ezek a cselekmények elévültek, tisztának érzi magát és bármikor kaphat erkölcsi bizonyítványt. A HVG összeállítása a Fejér megyei parancsnokot is említi, aki a nyolcvanas évektől kezdve hatszor, utoljára 2002-ben volt büntetve. A leghosszabb bűnlajstroma pedig a cikk alapján a Magyar Országos Véderő Egyletben is aktív szerepet betöltő két gárdistának van. Egy 34 éves Békés megyei férfit nyolcszor, tíz évvel idősebb, Szolnok környékén élő biztonsági vállalkozó társát pedig kereken tízszer ítélték el.

Utóbbi állítólag adócsalás és erőszakos tettek — többek között súlyos testi sértés, garázdaság és rongálás — miatt került összeütközésbe a törvénnyel. Egy ellene hitelsértés miatt indított eljárás pedig az újság tudomása szerint jelenleg is folyamatban van.


Carnivora, ezek az alakok lesznek a magyarság a megmentői???

oblomov 2008.04.17. 13:38:24

Megvan, asziszem ez az:
www.nol.hu/cikk/480732/

KZS, Te ezt az érvelést, amit művelsz, azt komolyan gondolod?

ronin 2008.04.17. 13:39:56

Na akkor mit szólsz Liszkához?
Légyszíves ítéld el!
És légyszíves ne általánosíts. nem azt mondtam, hogy mindenre ez a megoldás, de ha te még nem éreztél ilyen késztetést, akkor vmi elefántcsonttoronyban élsz!
Kácsor zsótti: nézz már utána, igen tisztelt politikusaink hányszor vétettek a törvény ellen, és mi volt az eredménye! (ld. pl. igen "tisztelt" XIII. kerületi kapitányunkat- a hugyozóst, az autókat összetörőst- és Ő rendőr!!!- remélem csak volt)
Ez természetesen nem mentesít senkit, hogy ne szegjen törvényt, de ahogy hallottam- olvastam az ilyen alakokat akarják kiszűrni a gárdából.
Jól teszik!

cityhall 2008.04.17. 13:53:45

Borzasztó dolognak tartom a liszkai és a kátai esetet is.
Az önbíráskodásnak semmilyen oldalról semmiféle lehetőséget, megengedést nem szabad hagyni.
Cigány sem önbíráskodhat, gárdista sem!

Lőrincz Katalin 2008.04.17. 13:57:34

Erre nincs se indok, se mentség.
A gyerekeket hagyják ki a felnőttek az őrültségeikből!

Kácsor Zsolt 2008.04.17. 14:03:44


Oblomov, hogy én mit gondolok komolyan, s mit nem, az sztem kurvára nem számít másoknak.

De hogy a Magyar Gárda és a szimpatizánsai komolyan gonolják-e...?!

Na, az az igazi kérdés, az számít igazán! Nem az én jelentéktelen bosszankodásom.

oblomov 2008.04.17. 14:21:08

Katalin,

szerinted lehetséges (esetleg kívánatos) a nicht vor dem Kind viselkedés? Azért tétovázok, mert kívánatos viszonyokban gondolkodni olyan öncsalás, mint kósza pofonokat bírói döntésekkel kiválthatónak gondolni. Ennyire még a kommunista embertípus sem volt civilizált. :)

KZs,
bocs, azt hittem beszélgetünk, mint komoly emberek szoktak. Vagyis nem mellébeszélgetve. De nem akarlak megbántani. Te se tedd.

ronin 2008.04.17. 14:24:40

city.
alapvetően egyetértek veled!
De: ha az a rohadt plebejus azt látja, hogy a törvények csak rá vonatkoznak, másra nem, ha egy bűncselekményért többfajta módon mér a bíróság: mert szegény biztosan azért lopott, ölt, csalt, hogy jobb legyen a családjának, meg nohát, istenem, ilyen a vérmérséklete, akkor a saját kezébe veszi a törvényt- ismétlem, helytelenítem- és ő tesz igazságot.
Na itt jön bele a rendőrség, aki tömeget oszlatni, trafipaxozni már tud, gyilkost, rablót, betörőt fogni már kevésbé. És itt jön bele a sok kisebbségi védő. Nem azt kell-kellene nézni ki kicsoda, hanem azt hogy milyen csibészséget csinált, és ne lehessen azzal kibújni a felelősségre vonás alól: biztos azért csinálják velem, mert cigány, zsidó, szingaléz, vagy a fasz...-om tudja milyen népcsoport tagja vagyok.


A pozitív diszkrimináció nagyon szép elv, csak sajnos nem működik.

Kálmán 2008.04.17. 14:26:09

K Zs!

remélem nem a II. vagy a III. kerültből, esetleg Szentendréről osztod az észt, mert lehet nem az a való világ.

Költözz a nyolcba, vagy liszkára, írasd be a gyereked ottani suliba, parkolj az utcán, hagyd hogy az asszony este egyedül menjen haza, s utánna egy hónap múlva foglald össze tapasztalataidat.

Biztos minden jó lesz, szép lesz és mindennel meg leszel elégedve.

Na, azután - ha ez így lesz - elfogadom a jelenleg teljes életszerűtlenségről bizonyságot tevő megfejtéseidet.

ronin 2008.04.17. 14:29:07

Kata: az meg a másik, hogy ha azért futtatják át a gyereket az úton, neki az autónak, hogy megálljon, és ki lehessen fosztani, azért viszik be a 14 év alatti _gyereket_ a boltba, hogy az vegye el a cuccot, mert nem lehet büntetni, akkor _sajnos_ benne van a tragédia- az önbíráskodás veszélye is. ( azért érdekes, soha nem a hülye baszott rá eddíg, hanem az, aki meg akart állni, hogy segítséget nyújtson......)

oblomov 2008.04.17. 14:41:33

cityhall: "Cigány sem önbíráskodhat, gárdista sem!"

Az elvek világosak. Mi a gyakorlat?

oblomov 2008.04.17. 14:47:16

Elfeledtem hozzá tenni, hogy általánosítani, azt Isten ments. De ha a gárdista önbíráskodott volna, arról egyrészt tudnánk, másrészt akkor már nem lenne gárda. (És nem a gárdáért aggódom.)

Obszerver 2008.04.17. 16:28:14

"A Gárda akár a titkosszolgálatok által felbújtott elterelő hadművelet is lehet Fekete Doboz szerint."
prolitika.blog.hu/2008/04/17/a_magyarok_nyilai_1

neutral 2008.04.17. 21:32:15

őszinte, tiszta szívből remélem, hogy az itt a magyarokat feszt gyűlölő neolibsiknek lesz olyan cigánykalandjuk, mikor 30-50 cigány körbeállja őket és ...

:D)pp

vaker 2008.04.18. 03:53:46

neutral, jó szíved van. orvos látott már?

Chemotox 2008.04.18. 09:05:52

Én és nehány 10.000 nyugdíjas társam számít rájuk.
P.Z. "alkirály" szerint "készül a helyi értékvédelmi rendelet is,amely kitér többek között arra,hogy az ingatlantulajdonosoknak kell majd gondokodniuk a házfalaik firkálás elleni védelméről"

hirhupp 2008.04.18. 11:15:01

A Hír Tv több műsorában elhangzott, hogy a Magyar Gárdát gyurcsányék pénzelik és mozgatják. A gárda vezetője azt mondta Sólyom László elnök úrra, hogy paprikajancsi.
Ezeken én nagyon elgondolkoznék!
süti beállítások módosítása