Bezzegváros alulról.
Ami messziről szépnek tűnik, az közelről gyakran bibircsókos. Nem új ez a felismerés, s nem pusztán emberekre lehet érvényes. Egy nemrégiben indult új blog, a Nabukó – lehet gondolkodni a cím értelmezésén… – posztjainak többsége sajátos válasz arra a városmarketingre, amelyik nemcsak cívisföldön kívülre hirdeti, hanem a Debrecenben lakókkal is el akarja hitetni, hogy itt minden rendben van, minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg lehetnek elégedve. S bár távolra sikeres ez a propaganda, Debrecenből bezzegváros lett szerte az országban, a helyiekkel azonban az a gond, hogy gyakorta jobban hisznek a saját szemüknek, mint a városmarketingnek. Mielőtt felhörögnek az arra hivatott kommentelők, talán szögezzük le, hogy a lokálpatriotizmus nem pártos dolog, s a majomszeretettel sem azonos.
Akkor jöjjön egy kis ízelítő az ifjú közösségi blogból. A képekre kattintva el lehet jutni az eredeti anyagokhoz.