#494

Újabb videóleletek

A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr26243779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltbarna 2004.09.28. 17:53:18

zsolt_barna@freemail.hu --> ez a mail címem, ha kell ! ha nem háát akkor is ez....

Basahalom 2004.09.28. 17:53:18

OFF: BASA, zsoltbarna, kérem, írjatok egy mailt, hogy tudjak válaszolni perszonálisan: basahalom kukac gmail.com

zsoltbarna 2004.09.28. 17:53:18

Hi !

Örülök hogy elkerült ide is a vidóm! Van még sok hasonló csak egyenlőre nem került fel még sehova. de hamarosan érkezik !!!

BASA 2004.09.28. 17:53:18

Helló "rokon"!
Több szálról is!
Én is debreceni vagyok, illetve voltam, (csak eljöttem 25 éve)filmel foglalkozom és "BASÁ-nak", "Papának" is hívnak.
Van közös barátunk! Az "ordibátor"!!!
BASA néven publikáltam, írást, rajzot, fotót 1971 óta a debreceni Napló-ban, az pedig nem ma volt!!! :)
Azóta is járok haza, lehet, hogy egyszer még találkozhatunk.
Örülök, hogy "távozásom" után maradt mégegy BASA, (ugyan halom, amit nem értek)Debtecenben!
süti beállítások módosítása