#568

Szeva

Ma éjjel 1 óra 19 perckor, amikor baráti és szakmai megbeszélések után hazafelé baktattam, kirobbant egy hölgy a Szombathi István utca egyik lépcsőházából. Felindult volt, fehér blúzban és homokszínű nadrágban. Elsietett mellettem, aztán néhány lépés után elfojthatatlannak tűnő zokogásba tört ki, úgy futtában. Neki küldöm Lukács Laci nótáját, különösen az elejét és végéjét, azt aztán igen. (Lukács Laci forever, hát így igazán.)

A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr75243678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bachterman 2004.09.28. 17:53:18

én is jártam így egy cigit tarháló, majd magát elbőgő cigányrányival. kicsit furcsán néztem rá. neki én nem küldenék semmit.

kosalander 2004.09.28. 17:53:18

neked meg már lelked is van?
öregszel.
süti beállítások módosítása