A Trisó tükrében

Be kell látnunk, olykor nevetségesnek tűnik a sok homlokráncolás, fogcsikorgatás, rideg tényfeltárás, epés összegzés, amikor humorral is ki lehet pukkasztani a helyi megalománia lufijait. Részletek következnek a Trisó legutóbbi műsorából.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr57243559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerc 2004.09.28. 17:53:18

Az a Szanyi Roland, aki óvodásokat szokott faggatni affektáló hangon a Kósa-tévében? Ugye hülyéskedsz?!

zolikám 2004.09.28. 17:53:18

Valszleg ez a topik sem emelte a két izzadságszagú luzer ázsióját. Megérdemlik. Süllyesztőbe velük. Semmi eredetit nem találtam bennük. Biztosan Szanyi Roland helyére pályáznak, de a nyomába sem léphetnek. Hamar elfelejtjük őket.

ancsika 2004.09.28. 17:53:18

Felmondtak nekik a nézettség miatt.

Sz.K. 2004.09.28. 17:53:18

http://napielet.hu/
Ugyanarról beszélünk? Mert én nem találok itt ilyen anyagot.

ildi.co 2004.09.28. 17:53:18

Megvették a fiúkat a Városi Tévések? Megérteném, ha igaz volna.

Árpád 2004.09.28. 17:53:18

Az olvasom a napielet.hu lapon, hogy a Trisó átkerül az Alföldtv-ből a debrecen TV-be

bernath 2004.09.28. 17:53:18

Szerintem ez a Boros Lajos féle beszélgetés nagyon jó volt a Trisóban. Vagy ezzel sem ért egyet a sok gizda ?

Civislady 2004.09.28. 17:53:18

Csak 168 órát, Népszavát olvasok, Klubrádiót hallgatok és ATV-t nézek, szabadidőmben pedig a Szombat című kulturális, közéleti magazinban mélyedek el. A Debrecen szokott érkezni, de azt passzolom, nem kéne?

bernath 2004.09.28. 17:53:18

civislady Te miért nem a debrecen újságot olvasod? Az a te lapod!

civislady 2004.09.28. 17:53:18

Olvasom, hogy Boros megválik Bochkortól, csak nem a Friss Rádióban folytatja? És kit kifúrni? Ő is Lali király...

bbbbbbbbbb 2004.09.28. 17:53:18

Vihar a bilin. Ez a problémák a valós problémák eltussolása. Szemfényvesztés. Szabadkőművesség.

civislady 2004.09.28. 17:53:18

Miért nem? Külön honor kéne vagy elvi okai vannak? Már amennyiben Borosnak vannak elvei....

k.moss 2004.09.28. 17:53:18

Legközelebb Boros Lajos lesz a Trisó vendég (forrás. www.napielet.hu). Akkor mi lesz a baj ? Tán az, hogy Boros Lajos nem nyilatkozik a Debrecen tévének ?

Koldus 2004.09.28. 17:53:18

Qrva jó!

linux 2004.09.28. 17:53:18

Korán reggel jól felidegesítettem magam. Elolvastam (én hülye) ezt a sok hozzászóllást! Ti vagytok (tisztelet a kivételnek) az elmebetegek nem a két fiú. Olvassátok már el miket hadonásztatok ide.

1978 2004.09.28. 17:53:18

Wazze én most értettem meg!

Teri 2004.09.28. 17:53:18

Nem értem, miért kell a világon mindent jobbra és balra osztani, ez rendkívül sekélyes világlátás. Ez a videó nagyon jó, azon a nagyarcúságon ironizál, amit a Leonardo kiállítás ügyében műveltek a modemesek. Ez nem politika, akármennyire is politikát akarnak csinálni belőle a sértődősök. Akik nem veszik észre, hogy Váradi épp a bombasztikus nagy semmitmondásokat parodizálja. Jók ezek a fiúk, kár hogy belőlük is legszívesebben seggnyalókat csinálnának egyesek. Mert a seggnyalók akkor lennének nyugodtak, ha mindenki seggnyeló lenne.

bolabek 2004.09.28. 17:53:18

Miután ez itt már közüggyé lett. Jó lenne ha az érintettek is megírnák a véleményüket. Nagy port kevert ez a video. Vitaindítót mindenképpen. Számomra az derült ki, hogy kurva nagy a feszültség a két oldal (jobb-bal) között. Azt nemtudom, hogy istenigazából Hadházi és Váradi melyikkel szimpatizál, de ez a video szerintem pártsemleges.
Egy könnyű, szórakoztató műsor és most mégis ezt ellemzik itt szakértik.

Bruti 2004.09.28. 17:53:18

Én is ott voltam tegnap a Lovardában, nemtom mennyi a befogadóképessége, de tényleg a "csilláron is lógtak" és kurva jó volt a műsor, köztük a Lacié is. Persze nem tisztem itt nekem megvédeni, a közönség eldöntötte tegnap is.
Ez a videó pl. szerintem is a szarabbak közül való, ha én szerkeszteném a basahalmot, valszeg nem ez került volna ide, de névtelenül faszságokat idefirkálni, az nem teljesítmény kispofáim. Alkoss jobbat! Persze, nem kell humorban. Bármiben! Csak csinálj valamit, amit elismernek az emberek. Aztán jelentkezz..

Azok, a balfaszok akik szerint a Trisó jobbos, balos, cigány, zsidó, náci meg mittomén mi, valszeg nem hallgattak végig még egy műsort se. A Trisó indulástól alapkoncepció, hogy nem politizálunk. Ha véletlenül belecsúszunk, akkor meg kap mindkét oldal.

borlakovics 2004.09.28. 17:53:18

különös vélemények vannak itt. ne mondja már nekem valaki, hogy az az eredeti, az ironikus, a szókimondó, provokatív, ha valakinek alig van egy értelmes mondata. akinek az kell, hogy se füle, se farka dumákat, bosszantó sületlenségeket hallgasson, az menejn inkább el valami külvárosi lepra kocsmába, s ott egész nap megteheti ezt. talán akkor jobb tévé/rádióműsorok készülnek majd, mert rájönnek, hogy nem ez kell az embereknek, az értelmiségnek pedig főleg nem.

Sz.K. 2004.09.28. 17:53:18

Civislady, ha nem vetted volna észre, volt itt szó Juhászné mentelmi ki nem adásáról, Basa azonnal foglalkozott vele, ezért kár itt izmozni, meg csókosozni. Meg Hadházi-Váradit lúzerezni. Olvasni kell tudni lady! Az nagy előny a mai világban.

civislady 2004.09.28. 17:53:18

Káróné, a helyzet az, hogy állítólag ez a blog a debreceni közélet visszásságaival is foglalkozik. Jókat lehet azon agyalni, hogy melyik trágyadomb a büdösebb, de ha Kósát három köztörvényes ügyben is kóstolgatnák, + mentelmi jog, akkor már sisteregnétek, hogy ecce homo. Szállj ki az orrodból, mert ennyi fikát előbb-utóbb majd szét kell kenni valakin.

ilú 2004.09.28. 17:53:18

Lénárd:
2007. 10. 11. 10:25

Modjatok már egy egyéniséget a debreceni médiában. TV-Rádió.
CSAK EGYET!!!!! Olyat aki tényleg eredeti. Nem azt mondom, hogy a Hadházi-Váradi páros az, de még mindig az egyetlenek akik pozitiv vagy negativ indulatokat tudnak gerjeszteni!

Ebben a városban még ripacs sincs!

Válaszom: A Debrecen TV-ben a Siker Magazin szerintem eredeti.
Az Alföld TV-ben a Hiradó elég normális.
A Rokker Rádióban jók a zenék és kevés a reklám.
És elég jó a Tipp újság is.
Vagyis van itt még jó dolog is a Trisón kivül.

M.T. 2004.09.28. 17:53:18

Szerintem tegnap este a Lovardában jóval többen voltak 500 nézőnél. Volt az 1200 is. Hadházi jó volt és persze Badár és a harmadik fellépő is. Vérbeli profik. A reggeli Hadházi-Váradi páros is jó volt. Negyed kilenctől hallgattam. Az egyetlen normális reggeli műsor az övék. Az alföld TV-t nem tudom fogni bezzeg a fos VTV-t azt igen. Ha ilyen jó a TV műsorük akkor azonban addig megyek amig nem lesz Alföld Tv-ém.

jónapot 2004.09.28. 17:53:18

Aki tegnap este ott volt a lovardában, az láthatta, hallhatta, hogy kell jó műsort csinálni. Mindhárom előadó sziporkázott, köztük Hadházi is. Full teltház (leülni nem lehetett, körbe álltak az emberek) és kurva jó hangulat, szal a sok nagytudású nulla aki csak fikázni tud, álljon ki és ott szakértsen 500 ember előtt!

finomfőzelék 2004.09.28. 17:53:18

Itt nagyon megy valamiről a vita, de a lényegről jól eltértek egyesek. Én mindig arra a villamosra ülök fel amelyiknek az oldalán Laci és Feri van .

kárókatonáné 2004.09.28. 17:53:18

Mi van civislady frusztrált vagy? Ez nem téma felvetés, amit írtál. Ennyire bírod megerőltetni magad, "hogy kitárgyalta már valaki?" Fikagép!

civislady 2004.09.28. 17:53:18

Azért hihetetlen, hogy ez a két lúzer mennyi hozzászólást generált. Ennyire nincs téma? Juhásznét kitárgyalta már itt valaki? Vagy az csókos anyag?

bolabek 2004.09.28. 17:53:18

Megy ám itt az észosztás továbbra is ezerrel. kutatomuki Te mi jó eget linkeltél ide ?

Ancsa 2004.09.28. 17:53:18

Én nem nézek tv-t csak kedden este 9-kor az Alföld tv-t. Nekem ez a kikapcsolódás.

bacsa 2004.09.28. 17:53:18

Nehezet kérdéztél Lénárd. Debrecen az arctalan médiabirodalom központja, arctalan újságírókkal. Seggnyalók és lúzerek gyűlekezete. Ha valaki ki akar tünni, mást akar csinálni mint pl. H és V akkor így jár! Aki középszerű és nyalja a szocik vagy a fidesz picsáját az kapja a kitüntetést. Nem jöttél még rá ? Minél unalmasabb, minél szolgalekübb vagy annál jobban szeret a hatalom.

Lénárd 2004.09.28. 17:53:18

Modjatok már egy egyéniséget a debreceni médiában. TV-Rádió.
CSAK EGYET!!!!! Olyat aki tényleg eredeti. Nem azt mondom, hogy a Hadházi-Váradi páros az, de még mindig az egyetlenek akik pozitiv vagy negativ indulatokat tudnak gerjeszteni!

Ebben a városban még ripacs sincs!

hlktalan 2004.09.28. 17:53:18

Csak tényeket írtam le. Akik most rugdossák Hadházit, elfelejtették kampánybeli részvételét. Én nem Hadházit rugdosom ezzel.

civislady 2004.09.28. 17:53:18

Hiktalan, te nem Petra vagy más fedőnéven? Nagyon provokatív volt ez az utolsó beszólás, eddig nem volt rád jellemző...vagy csak kiléptél a Fideszből?

hlktalan 2004.09.28. 17:53:18

Bezzeg akkor nagyon tetszett nektek Hadházi, amikor a választási kampányban arra biztatta a fideszes kiadványokban a debrecenieket, hogy szavazzanak Kósa Lajosra! Ezt azonnal elfelejtettétek, amikor merészel valami olyasmivel is tréfálkozni, ami fideszvárosban tilos. Mecsoda szelektív értékelés ez!

adok-kapok 2004.09.28. 17:53:18

Kicsit unalmasak nem csak a tévében de a rádióban is. Váradi mindig eljátsza, hogy mindenhez hülye és nem ért, unalamas már az angolul "nemtudok" stílusa és a töredezett-szaggatott beszédstílusa. Hadházi meg a sztorijaival mehet a duma színházba ott legalább még valaki röhög rajta mert a rádióban-tévében már lerágott csont. Pozitívum, hogy régebben jobbak voltak, tehát nem mindig szenvedtem tőlük. Most kínlódás van, meg arcoskodás, hosszúra nyújtott semmitmondó felkészületlen ripacskodás. Debreceni sztárocskák a kisvárosi média-szemétdombon.

Bruti 2004.09.28. 17:53:18

Jézusom...mi megy itt! :DD

1978 2004.09.28. 17:53:18

E za deolos irásnak nincs se füle se farka.

El Lobo - A farkas 2004.09.28. 17:53:18

OFF!
Na, most akkor mikor ünnepelünk "testvérvárosit" a tegnap esti helyett?

Sz.K. 2004.09.28. 17:53:18

Aki sok képzavarral teleírt zagyvaságot akar olvasni, az semmiképpen ne hagyja ki ezt:
http://www.deol.hu/main.php?c=10608

876 2004.09.28. 17:53:18

Amit egyesek itt hozzászóllásként produkálnak az egyszerűen undoritó. Na ez Debrecen. A sötétség városa.

rizske 2004.09.28. 17:53:18

Szerintem a trisó szar! Szerintem a jó humor a Zacc című szórakoztató műsor a debreceni Tévében. Én azon pukkadozom a röhögéstől. A színvonal a Debreceni Tévében van. Ott vérbeli profik dolgoznak.A legjobb TV a világon! És az a TV nem jobbos!

kozol 2004.09.28. 17:53:18

Hadházi még humoros is, viszont Váradi nem igazán. Így azonban Hadházi sem tud rendesen kibontakozni, mert hiába mond valamit, amibe bele lehetne kapaszkodni, tovább lehetne gördíteni a poént, Váradi nem tud mit reagálni.

gogolák 2004.09.28. 17:53:18

Lehet, hogy szittyavér:music-analfabéta:és klé viccesnek találja amit írt, de megnyugtatom őket nem az. Az ilyeneknek, akik ilyenek írnak azoknak a Fábry féle kakis-pisis humor való.

poool 2004.09.28. 17:53:18

Ez azért durva. Szerintem itt néhányan irigyek. Méghogy zsidók, méghogy cigányok...

szittyavér 2004.09.28. 17:53:18

Nem zsidók ezek, vagy cigányok? Netán buzik-e?

music-analfabéta 2004.09.28. 17:53:18

Az a baj, hogy a fiúk beléptek a Magyar Gárdába. Igy aztán túl balosok. És faszisták!

klé 2004.09.28. 17:53:18

Az a baj a Trisóval, hogy jobboldali.

Jurácsik 2004.09.28. 17:53:18

Bennem van a hiba ? De nekem tetszik!

jokkk 2004.09.28. 17:53:18

holide-holoda beszédkultura

bolabek 2004.09.28. 17:53:18

A basa korábbi anyagaihoz képest elég sok hozzászóllás született a videval kapcsolatban. Nem tudom eldönteni, hogy jó -e. Ha ennyire gyenge-mint a többség írja- akkor minek ez a sok hozászóllás ? Elmondom én mi a gyenge. A Mindenkinek járó Unalom című bődli amit ifjú "debreceni humoristák" készítenek. Na az tényleg gagyi. Utánzás a köbön. Ez szerintem nem humor (Hadházi-Várad) hanem -mint azt valaki jól észrevette- Polgárpukkasztás a javából. Ez meg kiváltképpen rá fér Debrecenre.

Gordon 2004.09.28. 17:53:18

Az már igaz, hogy agyat, iróniát, intellektuális humort emlegetni ezzel a szorgalmasan majmoló párossal kapcsolatban erős túlzás. Gyaníthatóan Váradi Szakács Feri se azért töri a magyar nyelvet, mert amúgy az ékesszólónak vagy valami magasabb míveltségnek egyébként a birtokában lenne. Írott sajtós pályafutása legalábbis nem hagyott ilyen emlékeket. Max blogszínvonal. De azért ide jó.

1978 2004.09.28. 17:53:18

október 11-én, Ragtime Club, Első magyar reklámblogger találkozó ! EZ REMEK!!!! A Trisó amúgy jobb mint a Bumeráng!

Román Petra 2004.09.28. 17:53:18

Nem tudom miért, de nekem mindig is így tünt, hogy a Sláger rádióban futó Boros-Bochkor párost próbálják leutánozni, csak valahogy nagyon izzadtság-szagú az egész. Valószínű azért, mert az eredeti is meglehetősen silány, az utánzat pedig csak annyival szerencsésebb, hogy miattuk még nem kellett a Friss Rádiónak százmilliókat fizetni különféle perek folyamányaként. Az itt látható klip csak azért nyerte el a bloggazda tetszését, mert megjegyzések hangzanak el a LÓRÓL, s ez illik a képbe. Basa viszont föltünően csöndben van, sztm. már készül a nagy eseményre, ezért idepakolom, hogy mindenki szerencsésen időzítsen a nagy eseményre: október 11-én, Ragtime Club, Első magyar reklámblogger találkozó Reklámes(e)tek címmel. Hogy ki lesz a moderátor, azt úgyse fogjátok kitalálni. Az esemény támogatói között viszont ott van a Friss Rádió. Hmmm....

1978 2004.09.28. 17:53:18

Egyátalán miről megy itt a vita ?

bacsa 2004.09.28. 17:53:18

mortzDR! Modtam én, hogy a Mi kérünk elnézést jó ?
Amúgy Lénárd-al egyetértek.

Lénárd 2004.09.28. 17:53:18

Szerintem itt az irónia dominál. Az iróniát felismerni viszont nem egyszerű. Ahhoz agy kell. Kár, hogy nem tették fel a komplett Trisót mert ami itt van az egy része a Szőke Andrással készített interjúnak. Úgy teljes a kép ha azt is megnézitek.

Bádog 2004.09.28. 17:53:18

Az a gond, hogy nehéz mindig jót csinálni. Próbáljátok ki!
Ez most nem annyira jó, de a srácok igenis tehetségesek. A Trisó , még mindig a legjobb rádió és tv műsor debrecenben.

mortzDR 2004.09.28. 17:53:18

Hé bacsa. Hadházi is ott égette magát a Mi kérünk elnézésben.
Én inkább Váradit bírom. Hadházi számomra amolyan vicces fiú. De az erőltetett fajtából.

patak 2004.09.28. 17:53:18

Én bírom őket! Sokak csőrét bassza a szókimondásuk. Végre van egy kis provokáció! Egy kis polgárpukkasztás.

bacsa 2004.09.28. 17:53:18

Az biztos, hogy a Trisó nem egy "Mi kérünk elnézést" vagy Irigy Hónaljmirigy tipusú erőltett (parasztoknak való) kabaré. Meglehetősen elvont szinte underground tipusu műsor. Főleg az utcazajok. Ehhez agy kell és hihetetlenül nagyfokú asszociációs képesség. Egy lapos, unalmas, belterjes, humortalan Debrecenben csak kevesen értik meg.

Camelbird 2004.09.28. 17:53:18

Én szeretem a Trisót, rádiós műfajnak nagyon bejönnek. Sőt Váradi "Március" is tetszik, meg egy ideig a Szakács Béla monológok is ütöttek.

De ez így egy nagy... szóval erőltetett és vicctelen.
kár.

krajcztomi 2004.09.28. 17:53:18

Bizony a fiúk jópofák. De bizony egyáltalán nem olyan eredetiek és tehetségesek, mint amilyennek magukat hiszik. Meg amilyennek ez a blog izzad megjeleníteni őket. Mert bizony a bevált minták szolgai lekövetése még nem tehetség. A tehetség az valami más lehet. Mert bizony a Da Vincis nagyot mondásban sokkal több a poén. Mert bizony végül a Trisót is az itt átkozott Kósa Sajtóbirodalom tartja fenn. Míg akarja.

1978 2004.09.28. 17:53:18

A Trsiónak semmi se szent. Az hótszentség!

Repeta 2004.09.28. 17:53:18

Ez itt a reklám helye.
Hajrá Debrecen.

Rudi 2004.09.28. 17:53:18

Igazad van Kugler,ez tényleg kész röhej.

gogolák 2004.09.28. 17:53:18

Mi köze Szőke Andrásnak a Modemhez ? Én ezt nem értem.

kugler 2004.09.28. 17:53:18

Szerintem viccses.

M.T. 2004.09.28. 17:53:18

Van ebben logika, csak nehéz követni. A debreceni tévékből nem ilyen agymenésekhez vagyunk szokva.

bachterman 2004.09.28. 17:53:18

nekem ez nem vicces. bennem van a hiba?
süti beállítások módosítása