#532

Pompom-lányok akcióban

A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr47243733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChrBlack 2004.09.28. 17:53:18

Nem tudom, hogy mi bajotok van ezekkel a szoknyákkal. Nekem tetszik :-) Tulajdonképpen azt sem bánnám, ha csak a lányok lennének a pályán, szívesen nézném.

balázs 2004.09.28. 17:53:18

Szijasztok, előre leszögezem h én nem kritizálom a csapatot és veszekedni sem áll szándékomban, de:
1. a "szoknya" naon gáz (nem akarok csúnyát mondani de télleg hánytam amikor megláttam, a többiekkel együtt)-> a csajokkal semmi baj, a tánccal se különösebben!!!
2.(a videón ahogy számol vissza 06:12nél) amikor jösztök be a pályára hol voltatok!!!? mer tökre úgy láccik mintha az utána következő koreográfiát tanultátok volna be távollétetekben az öltözőben vagy bárhol...
az Amazonok sokkal jobbak voltak, a döntőben szakadó esőben is kint álltak...és imádtam a táncukat az offspringra!!!:'(
27-én várom h bebizonyítsátok mienek jók is vagytok tényleg, és ha talán hosszabb lenne egy picit a felső is akkor nem kéne baromira egyforma színű kardigánokat viselni;)
ennyi...

Anita 2004.09.28. 17:53:18

Szia Merci!

Hidd el Barbinak is mondtam, hogy hagyja az egészet. :)
Amúgy tényleg a saját dolgod, hogy mit gondolsz és örülök, hogy jól érzitek ott magatokat én csak a táncokra értettem amit írtam és arra, hogy ti találtátok ki.
Eddig nem akartam beleszólni, csak egy kicsit megelégeltem. Hidd el innentől semmi ilyen nem lesz, ezt megígérem. :)

szoknyavadasz 2004.09.28. 17:53:18

vadállat a szoknya wuuuuuuuuuuu

Merci 2004.09.28. 17:53:18

Szia Anita...

Én nem fikázom az amazonokat sőt igazad van nagyon jól éreztem magam ott... Nem is erről van szó de nem tudom mit vársz tőlünk ha Barbi nem bír leszállni rólunk és a meccsen is ő kezdte a kötekedést és a fikázást!! Ahelyett hogy azt mondanád hogy én fikázom az Amazonokat inkább mondhatnád Barbinak hogy hagyjon békén minket...Már semmi köze nincsen hozzánk!!! És én tényleg imádtam az Amazonokat semmi rosszat nem mondtam róluk... De ez a csapat sokkal jobb... de ez már az én dolgom hogy mit gondolok!!!!!

Merci 2004.09.28. 17:53:18

Köszi Anita hogy hogy jónak tarotd a táncunkat... És én nem szégyellem 16 éves vagyok!!!! Amúgy meg majd mi felkészítjük Magyarországot a rövid szoknyára...!!!! De mint írtam hosszabb lesz...

Anita 2004.09.28. 17:53:18

Bár mellékes az életkor, nem? Ha szereti és tudja is csinálni akár 12-13 évesen is ugrálhat, nem? :) Amúgy amerikában már nagyon korán elkezdik, hülyeséget nem akarok írni, de akikről láttam képet meg videót 5-6 évesnél biztos nem voltak idősebbek és nagyon kis ügyesek voltak!

Amúgy szerintem más országban nem kritizálnák a szoknya hosszát még tetszene is nekik. Nincs még felkészülve erre Mo., szóval csajok pár centivel tényleg nem árt megtoldani! :)

Jah és még valami...amúgy szerintem is jó a táncotok.

Anita 2004.09.28. 17:53:18

Bőven fiatalabbak 18 évesnél, de mivel nem illik nőtől ilyet kérdezni én nem árulom el Merci és Viki életkorát. Ha szeretnék megosztani veletek megteszik! :)
Én elárulom, hogy 22 éves vagyok, mikor még táncoltam 21 voltam szóval egy pár évvel meghaladtam a 18-at... Amúgy én a legrégebbi csapatban voltam, ott 2 kivételével mindenki elmúlt 18.

Szakály György 2004.09.28. 17:53:18

Kedves hozzászóló volt és jelenlegi cheerleaderek, hozzátok szólok!
Legyetek szívesek, tisztázzátok konkrét adatokkal a dilemmát. Van/volt köztetek 18 évesnél fiatalabb? Netalán mindannyian 18 évesnél fiatalabbak vagytok, vagy voltatok, mikor aktívan részt vettetek ebben?
Nem azért kérdezem, mert bármilyen kifogásom van ellenetek. Magam sem tudnám jobban végezni ezt a tevékenységet :-). A "profiknál" mindenképpen ügyesebbek vagytok, a balettművészethez meg én nem értek.

civiske 2004.09.28. 17:53:18

A cheerleaderek többnyire fiatalkorúak szerte a világon, az USÁ-ban ahol őshonosak, ott különösen, mert ott 21 év a nagykorúság korhatára, de már 16 éves kortól lehet autót vezetni, 18 éves kortál Irakba menni meghalni.

Mazsola 2004.09.28. 17:53:18

Basa....
Valóban nem kiskorúak....viszont fiatalkorúak! Nem sokkal jobb!

Anita 2004.09.28. 17:53:18

Merci????
Te melyik táncot találtad ki?
Nem értem miért fikázod az amazonokat, amikor te is tagja voltál és a nővérkéd is! Mi vagyis én meg a többiek se szólták le a táncotokat. Ha jobban érzed magad a mostani csapatban, meg jobban tartod a táncokat, de tudtommal nálunk sem érezted rosszul magad, szóval nem fikázni kéne...hanem gyűjteni a szurkolókat! Az oks, hogy hívod őket 27-én, de légyszi ne szólj le minket! Köcce.. :)
ui.: Remélem Rebinek jól sikerült az érettségi :)

Basahalom boulevard 2004.09.28. 17:53:18

Kedves Szakály György! Ez úgy van, hogy a videón látható cheerleaderek egyrészt nem kiskorúak; másrészt nem hotelszobák pamlagjain vonaglanak - mint azokon a bizonyos képsorozatokon -, hanem a tiszta nagyerdei levegőn testmozgással töltik idejüket; harmadrészt pedig épp szoknyájuk meghosszabbításában értenek egyet leginkább a kommentezők, tehát szó nincs semmiféle üzleti megfontolású és pedofil jellegű fűtött eritákáról, mint amott. ;-)

Merci 2004.09.28. 17:53:18

Úgy hogy Nihil szerintem fejet fogsz hajtani....

Merci 2004.09.28. 17:53:18

Szia Nihil!!!! Figyelj szerintem megfogunk győzni róla hogy sokkal jobb csapat vagyunk mint az Amazonok... Nem véletlen mondom hiszen én annak is a tagja voltam!!! Ez a csapat tényleg sokkal jobb és komolyabban veszi a dolgokat!! Viszont másokra a fikázás miatt haragszok mert nem is tudják mit írnak... Azért mert rövid a szoknyánk még nem léne ilyeneket mondaniuk vagy ócsárolniuk minket! Mindenesetre nem érdekel mások véleménye.. Mint mondtam a szoknya hosszabb lesz és ha még 27.-ére nem is akkor cicanadrágot veszünk fel alá tehát a fenekünk nem lesz kint!! Azért remélem hogy aki kint lesz drukkolni fog nekünk és mindenkinek bebizonyítjuk hogy jobbak vagyunk mint az Amazonok és sokkal többet érünk.. Úgy hogy 27.-én megmutatjuk mire vagyunk képesek!!!!

Szakály György 2004.09.28. 17:53:18

Ej, Basa!
Halomban vannak a kiskorú csajok a honlapodon, Te meg szoktad szapulni a Debreceniek fizetős napilapját, amiért azok is azt teszik, mint Te!
Hogy is van ez? ;-)

Nihil 2004.09.28. 17:53:18

Szia Merci..

Én kint leszek és ha meggyöztetek arrol , hogy elhamarkodottan itéltem meg a csapatotokat .. fejet hajtok előtetek !!

Merci 2004.09.28. 17:53:18

Sziasztok!!!! Én is az egyik pompomos vagyok aki szintén táncolt a régi csapatban... a szoknyánk ténylleg rövid de ezen változtatni fogunk úgy hogy senkinek nem kell aggódni... Viszont ami a csapatot illeti a mostani sokkal jobb, sokkal látványosabb a koreográfia és ahogy Viki írta itt legalább több is van pár hónap alatt amég a másikban is volt az igaz de ott 2 év alatt volt ennyi és azt is mi találtuk ki... és elég uncsi olt már mindig ugyanazt táncolni... Amúgy meg ahelyett hogy ilyenekkel foglalkoztok hogy milyen a szoknya ahelyett inkább szurkolhatnátok!!!! A szoknyán meg változtatni fogunk!!!Inkább gyertek ki május 27-én és szurkoljatok nekünk és utána majd meglátjuk hogy akkor is a régi csapatot fogjátok-e jobbnak tartani???.....

drc 2004.09.28. 17:53:18

...most már csak azt lenne jó tudni, hogy kicsoda Barbi meg Ivett, de félek, hogy az outsiderek örök átkaként én is egyike vagyok azoknak, akiket a tudatlanság mindig gyötörni fog e téren. :(

Anita 2004.09.28. 17:53:18

Nem lesz itt pankráció, legalábbis részemről nem! Én nem akarok veszekedni, csak leírtam 1-2 dolgot!

civiske 2004.09.28. 17:53:18

Úgy látom, itt nem tánc van előkészületben, hanem egy csajszi pankráció.

b.é.g. 2004.09.28. 17:53:18

Szia Anita! Hol lehet megnézni azokat a bizonyító erejű videókat? Lenne rá közönség!!!

Anita 2004.09.28. 17:53:18

Sziasztok!

Szia Viki! Anita vagyok, ismersz! Én is pomponoztam a régi csapatban. Bár ott is a kezdetekkor!
Én nem akarok ebbe beleszólni, nekem aztán tök mindegy lenne, ha fiúk riszálnák magukat csak egy valamit nem értek!
Vikiiiiiiii....
Hogy lett volna nálunk 1 táncotok? amikor a tavalyi bajnokságban én is táncoltam (akkor sztem te még a Gladiátorokról sem tudtál) volt vagy 6 táncunk, bármelyik fiút megkérdezheted, de hogy pontosítsunk volt táncunk a offspring - pretty fly, christina - dirty, chello - cha cha, a rock ya body, volt egy amit csak rezgőujjaknak hívtunk nem tudtuk a szám címét és a hey mickey című számra + utána a döntőre csináltunk egy mixet.
Ha te a többi táncot nem is tanultad meg, akkor is a mixet mindenképpen tudnod kellett mert a kupában a döntőben is táncoltál és ne haragudj, de ahhoz a mixhez közötök nem volt. Nem ti találtátok ki.
Az új tánchoz kérte Barbi az ötleteket de az sem csak a tiétekből állt volna össze...csak elmentetek Ivettékhez.... Ennyi...

Amiben nem vagy elég biztos ne nagyon hirdetsd, mert videóval is tudjuk a táncokat bizonyítani! Mi egy egész szünetet kitöltöttünk....

jóakaró 2004.09.28. 17:53:18

Csajok!
A tánc tényleg jó, de a "szoknyátok" ehhez a mozgáshoz tényleg nem túl előnyös!
Nézzétek meg az Amcsi filmekben milyen a csajok ruhája, onnan annyi ötletet lehetne meriteni!Minden szempontból!
Kitartás!

drc 2004.09.28. 17:53:18

hagyjátok! ha táncol jobb... :)

b.é.g. 2004.09.28. 17:53:18

Vikiiii! Nem volt szó narancsbőrről, hanem a Tanú című filmről, amikor Pelikán elvtárs átadja Bástya elvtársnak az első magyar narancsot, ami valójában citrom.
Május 27-én én is elmegyek, addig csiszoljátok a produkció!

Zsigeri Suszter 2004.09.28. 17:53:18

Viki , kérlek, táncolj!

giros 2004.09.28. 17:53:18

Viki...

ROTFLMAO :DDDDDDDDDDDDD

Viki 2004.09.28. 17:53:18

Hello Mindenkinek. a pompom csapatba senkinek nincs narancsbőre nézzétek meg jobban.én is a régi csapatban táncoltam és most is táncolok.ez a csapat semmivel nem rosszabb mint a másik itt február óta 3-4 táncunk van a másik csapatban egy év alatt volt egy és azt is mi találtuk ki.nézetek meg minket május 27.-én

Zsigeri Suszter 2004.09.28. 17:53:18

Sztem is magyar narancs. Lesz ez még jobb is(remélem). Sok sikert!

avie 2004.09.28. 17:53:18

Hova lettek a régi lányok? Azok tök profik voltak.

b.é.g. 2004.09.28. 17:53:18

Mint a magyar narancs, ez is kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk. Inkább biztassuk a lányokat több gyakorlásra!

mazsi 2004.09.28. 17:53:18

Na igen, az videón sem mutat jobban, mint élőben ...lol...:P

girl22 2004.09.28. 17:53:18

Nos pontosítanék...a kxxxák után kérdőjel????
Amúgy a táncuk nem rossz, de ez a ruha, meg a tetkó a csajon...ááááá, gáz :(
Amúgy hajrá gladiators

Girl22 2004.09.28. 17:53:18

Uh...ezek kxxxák, oh de gázak. Gratulálok a csapatnak normális lányokat nem találtak? Ezzel aztán járatjuk magunkat :(

civiske 2004.09.28. 17:53:18

Ha öv helyett szoknyát viselnének, akkor jobban mutatnának.

Nihil 2004.09.28. 17:53:18

Ó uj lány csapat van .. tavaly még az AMAZONOK kisérték a gárdát .. szvsz azok jobbak voltak ...
süti beállítások módosítása