Horthy mai katonái

Díszelegnek, énekelnek, menetelnek, szónokolnak. Az egyenruhás jobboldali egységek kitörtek a spájzból, már a főtéren vannak. És maradnak. 

Ha ünnepnap van, a blogíró igyekszik könnyebben emészthető tartalmat kínálni olvasóinak. Ilyen következik most. Vagy mégsem? Maradjunk annyiban, hogy könnyebben befogadható, mert videó, amivel a véletlenül idetévedő funkcionális analfabéták is jobban megbirkóznak. A felvételen az látható, hogyan ünnepli Debrecenben Horthy Miklóst a Nemzeti Őrsereg. A díszelgő őrseregiek soraiban felfedezhetők a debreceni Kossuth téri tüntetők, akik igen bensőséges kapcsolatot ápolnak a Magyar Gárdával is. Azzal a Magyar Gárdával, amelyik idén kétszer ünnepelte az 1848-as forradalmat Debrecenben. Előbb március 14-én külön, aztán a hivatalos városi ünnep részeként, Kósa Lajos beszéde után ők is koszorúztak, amiről büszkén számoltak be a Kossuth tériek honlapján. Az egyenruhás jobboldali egységek kitörtek a spájzból, már a tereken vannak.


A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr92394182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dbpolgár 2008.03.24. 19:30:50

Azt olvastam valahol, hogy a magyarországi búncselekmények 30 százalékát cigányok követik el.
És a 70 százalékot kik?

keats 2008.03.24. 19:31:48

cigánybűnözés nem létezik. vannak bűnözők, akik lehetnek cigányos és nem-cigányok. Ennek semmi köze nincs ahhoz, h vki cigány. Ez vmi egészen elvetemült dolgot feltételezne, amit nem kellene. Engem itt az utcán egy nem-cigány srác rugdosott meg, na akkor mi is van?

keats 2008.03.24. 19:32:55

igen, de az usában, mindenkinek van pisztolya, ez a különbség

fran 2008.03.24. 19:32:59

Kedves keats!
Ezt nem a töri órán tanultam. Itt a falunkban úgy vették el a földeket, hogy a leggazdagabb parasztot börtönbe csukták két évre, hogy addig az apja bemegy a téeszbe. Majd így az egész falu. Nagyanyámat ingyen dolgoztatták a földeken, hiszen a munkaegységeket elég gyakran nem írták be nekik. Anyámat csak azért nerm rúgták ki mert a zsidó főnöke emlékezett arra, hogy dédanyám táplálta, mikor hazajött Auschwitzból. Anyám bűne a gyakorló keresztyénség volt. Nagyapámat azért nem léptették előre, mert a fia papnak ment. A szomszéd faluban pedig a következőképpen adták el a téeszt: A falu már megbeszélte ki mit vesz meg, meg volt rá mindenkinek a készpénze rá. Sváb falu. A privatizációkor megjelent egy ismeretlen ember aktatáskával. Feltették a kérdést ki veszi meg egészben a téeszt. 100%-os kikiáltási áron. Az úriember jelentkezett, hogy ő megvenné de csak 80%-os áron. Megkapta. A 80 ezer forint kikiáltású árú traktort ott helyben eladta 400 ezerért, hiszen a parasztnak kellett a traktor. A már említett leggazdagabb paraszt családja olyan földet kapott vissza, amit megnéztek és hazamentek. Na ez volt a kommunizmus a környékünkön.

keats 2008.03.24. 19:36:20

jó, fran, ez a rákosi rendszer, az ingyenesség illúzója a kádárizmusból adódik. Ne várd, hogy védeni fogom ezt a rendszert. Ez a történet ímit leírtál elképesztő, ez volt a kommunizmus. Rémes, borzasztó, na.

mopar88 2008.03.24. 19:38:22

acs zsolt egyertértek veled.
amííg iylen a rendőrség addig valakitől kell, hogy tastsanak a cigók.

keats 2008.03.24. 19:39:42

ti veszélyessebbek vagytok, mint a cigányok

mopar88 2008.03.24. 19:39:51

dbpolgár ezt nézd meg annak a fényében is, hogy a lakosság hány százalékát teszik ki a cigók.
mindjárt meg fogsz lepődni.

dbpolgár 2008.03.24. 19:41:22

Tudok számolni.
Ki a 70 százalék?

mopar88 2008.03.24. 19:44:01

keats az én családommal is hasonló történ anyai és apai ágon is elvették a vagyont rendesen.
tette ezt az a párt aki most is hatalmon van.

keats 2008.03.24. 19:45:03

mopar88, nem ez a párt tette, ezt te is tudod, ne tegyél úgy mintha nem tudnád, ne legyál hülye
ki a 70%?
(bár ilyen statisztika nem nagyon készülhet, mert az diszkrimináció lenne, ha a rendőrség végzi, ha kutatók az más)

mopar88 2008.03.24. 19:48:23

keats nem hinném, hogy veszélyesebb lennék, lévén még ne loptam el senki tuladnonát.
dunakeszin például a cigók lopják a csatorna fedeleket meg lefolyó rácsokat, közterületről is meg múltkor a műhelyem udvarából is.
bementem a rendőrségre aztmondták mit csináljanak, tudnak a dologról.
erre visszakérdeztem,hogy mégis mit csinálnak?
válasz nyitott szemmel járunk.
erre mondtam egy sok cifrát és eljöttem.
egy biztos ha megfogok az ingatlanomon valakit agyonütöm és ezt lehet köszönni a töketéen rendőrségnek.
tudod amikor nem véd meg a hatalom akkor jön az önvédelem, vagy nevezd önbíráskodásnak ahogy akarod.
nem fogom hagyni hogy bárki is a tulajdonomhoz nyúljon.

szilas 2008.03.24. 19:50:20

Honnan veszitek ezt a 30/70 %-t? Szerintem fordítva van az arány! Esetleg van egy link erről?

keats 2008.03.24. 19:50:21

biztos tudjátok mi a teljes indukció.
na most a paraszt-indukció: egyet láttam, igaz a többire is.
Mopar meg mindenki ezt alkalmazza.

mopar88 2008.03.24. 19:51:51

Nagydög ezzel arra próbáltam ráirányítani a figyelmet, hogy akik most a bőrünket is nyúzzák, egykoron vastagon szedtek abból a tányérból amit mi töltöttünk meg.
most meg nagy pofával beszélnek arról, hogy nem lehet ingyen, ja ha nem lehet akkor fizessék már be ők is visszamenőleg.

keats 2008.03.24. 19:54:09

te is tudod. Volt egy rendszererváltás, sok mindent lehet róla gondolni.
Nem tudod kin számon kérni. ÉS miért csak a szocik loptak? 90 után mondjuk a fideszesek nem loptak. Amúgy tudnod kellene, ha már vitatkozni akarsz, hogy azért főleg nem emiatt van most hiány, hanem ar ossz struktúra és mentalitás miatt. A rossz adómorlás stb.

mopar88 2008.03.24. 19:54:32

dbpolgár hát a fehérek.
de mondom úgy nézd meg , hogy az összes bűncselekmény fehérák által elkövetett része hány emberre oszlik meg magyarul menyi bűncselekmény jut egy fehér lakosra és ezt nézdd meg fordítva is.
senki nem mondta, hogy a fehérek nem bűnöznek.

fran 2008.03.24. 19:55:39

keats te is pontosan tudod, hogy a cigányok addig számítanak ennek a hatalomnak, amíg 3000 Ft-ért meg lehet venni a szavazatukat. S van annyi eszük Gyurcsiéknak, hogy ennél nem akarnak többet fizetni nekik.

drezékiel 2008.03.24. 19:55:51

Tetszik, amikor ilyen Gézabá félék megpróbálják összemosni a Gárdát mindenféle szélsőséges szervezetekkel. Szeretnék végre TÉNYEKET a Gárda ellen, hogy EZT meg EZT tették, EZÉRT tilcsákbe. Unalmas állandóan ilyen "63 évvel ezelőtt a nagyapámat egy ilyen ruhás és ilyen karszazalagos egység akarta a nyílt utcán azonnal agyonlőni" stb. olvasni. Milyen ruhás Gézabá? Fekete? A kéményseprőktől is félsz? :)

mopar88 2008.03.24. 19:56:35

keats az mszp jogutódja az mszmp.nek a kmp-nek és még sorolhatnám a nevüket.
ez mind egy és ugyan az a párt.
soha nem szünt meg jogutód nélkül.

Fantómas 2008.03.24. 19:59:49

Jó, hát most a demonstratív vonulások, avatások, és koszorúzások szezonja van, de eljön a nyár, amikor a szigorú fekete uniformist ledobva a segítőkész gárdisták terepszínű rövidgatyában és árpádsávos magor strandpapucsban kirajzanak az ugarra, ahol kíméletlenül megleckéztetik a nem őshonos parlagfűfaunát, mielőtt még teljesen elparlagfüvesedne az ország.

fran 2008.03.24. 20:00:02

Kérdezted miért rossz az adómorál? Azért mert a hatalom nem tudott fizetni rendesen, ezért engedte a lopást. Mostanában hallok olyan történeteket, amiket nem akarok elhinni, de sajnos valószínűleg igazak. Olyan szinte volt tolvaj szinte mindenki tolvaj ebben az országban, hogy az hihetetlen. S ami a legrosszabb nem is gondolták mindezt lopásnak. Ebből a szempontból nem volt rendszerváltás.

mopar88 2008.03.24. 20:00:14

keats itt nem volt rendszerváltás, hatalom átmentés volt mivel a komcsik bedöntötték az országot már a 70-es évek végére.
akkor kezdték el megtervezni a békés átmenetetamit 89-ben meg is csináltak.
rendszerváltás az amikor az előző elnyomó rendszer elkövetőit ill. haszonélvezőit elszámoltatják és bebörtönzik.
de csak még a pártjukat sem számolták fel.

dbpolgár 2008.03.24. 20:00:43

Ha tehát a bűnözők 70 százaléka "fehér", azoktól miért nem akar megvédeni a gárda? A "fehérek" bűnözhetnek? Ha magyar viszi el a vagyonomat, hadd vigye, hadd gazdagodjon, mert ő "fehér" testvérem? Miért csak a cigányok ellen irányul a gárda, kérdem megint?!

mopar88 2008.03.24. 20:07:43

dbpolgár nem csak a cigányok ellen irányul de ők azok akik olyan kirívó dolgokat követnek el mint mailyen a szögi ügy és nem ez volt az egyetlen.
ők mennek be oskolába tanárokat verni nem egy de sok esetben.
ők azok akik gátlás nélkül beléd nyomják a bökőt.
oskolában az volt a cigók mondása, kuresz muresz ahogy lesz úgy lesz és ez a mentalítás a félelem keltő.
örülj, hogy nem volt afférod cigókkal ha lesz a véleményed is más lesz.
menj el egy bírósági tárgyalásra és nézd meg hogy viselkednek cigók és nézdd meg, hogy a fehérek.
ne adja isten ha kórházban látogatsz és ott cigány csürhével találkozol akinek meghalt valakije átgázolnak rajtad és ha csak felszisszensz agyonvernek ott helyben.

dbpolgár 2008.03.24. 20:11:29

Nem hallottam még sehol, nem olvastam a Jobbik honlapján sem, a gárdisták sem szónokoltak róla, hogy felveszik a harcot a "fehér"-bűnözéssel.
Az a helyzet, hogy ti általánosító rasszisták vagytok. Legyen bátorságotok bevallani! De nincs ehhez bátorságotok.

vankúver 2008.03.24. 20:13:14

Féltek a romáktól? Gárdákat szerveztek ellenük?
"A félelmet csak a teljes szeretet győzheti le" - mondta Bölcskei püspök úr húsvéti prédikációjában.
Csak tán nem libsibérenc a püspök úr is?

keats 2008.03.24. 20:14:12

jó, aki azt gondolja, hogy nem volt rendszerváltás, azzal nincs miről tovább vitatkozni.
a "fehérek mennek": verik szét időnént budapest egy részét
a "fehérel lopnak el töb miliádor"
a "a fehérek" is megvernek az utcán
a "fehérek" vesznek részt a fehér gallértos bűnözésben
soroljam még? vagy elég? az adómorál azért szar, mert mindenki lopni akar, azrét ennek nincs köze ahhoz, h melyik kormány van most hatalmon.
valóban jogutodja. mond ezen kívül még mennyiben vállal közösséget azzal? hopp csak nem most mondta a gyurcsány, h Nagy Imre az előkép és még véletlenül sem Kádár

mopar88 2008.03.24. 20:15:51

dbpolgár ha az rasszizmus ha nem akarom úgy végezni én vagy a családom ahogy szegény szögi lajos akkor az vagyok.
a gond ott van, hogy a hatalom nem ismeri el a cigány bűnözést így ami nem létezik szerintük nem si tesznek ellene semmit, amagyar bűnözést mindenki elismeri tesznek is ellene.
egyszerűen van egy űr amit valakinek be kell tölteni iylen ez a civil önvédelmi kezdeményezés is.
érdekes, hogy polgárőrség ellen senki nem emeli fel a szavát.
pedig az semmás semmivel sem.

Fantómas 2008.03.24. 20:19:25

Talán inkább így lenne igaz:

dbpolgár! csak a cigányok ellen irányul.de nem csak ők azok akik olyan kirívó dolgokat követnek el mint mailyen a szögi ügy és nem ez volt az egyetlen.
nem csak ők mennek be oskolába tanárokat verni nem egy de sok esetben.
nem csak ők azok akik gátlás nélkül beléd nyomják a bökőt.
oskolában az volt a cigók mondása, kuresz muresz ahogy lesz úgy lesz és ez a mentalítás nekem félelem keltő.
örülj, hogy nem volt afférod, ha lesz a véleményed is más lesz.
menj el egy bírósági tárgyalásra és nézd meg hogy viselkednek bunkók és nézdd meg, hogy a normálisak.
ne adja isten ha kórházban látogatsz és ott egy veszélyes csürhével találkozol akinek meghalt valakije átgázolnak rajtad és ha csak felszisszensz agyonvernek ott helyben.

bocsi

keats 2008.03.24. 20:19:40

a polgárőrség mindenkit véd mindenki ellen.
A magyar gárda a kifejezetten a cigányok ellen alakult.
Bizonyítsd már be, hogy van cigánybűnözés, és nehozd elő a paraszt-indukciót, attól még h tudsz x pládt mondani, h szerinted cigányok szerinted mit követtek el. Egyzserűen nem létezik. Vannak cigány bűnözők, ez egy ostobaság, egy arcpirító butaság.

mopar88 2008.03.24. 20:20:42

keats a jogutódság vállalása azt jelenti, hogy minden előző tettét vállaja.
elég szomorú, hogy a jelen kormányon lévő párt egyet ért az erőszakos államosításokkal.
meséld el melyik rendszerről váltottunkmelyikre?
mert, hogy ugyan az a párt van hatalmon mint elötte, ugyan úgy a miniszterelnök a pártelnök is mint elötte.
ugyan úgy teljhatalommal rendelkeznek mint elötte.
legalább a látszat szinten szakítottak volna a múltal, hogy jogutód nélkül felszámolják a pártot, csak akkor az összes iratot át kellett volna adni a teljes vagyonnal.

keats 2008.03.24. 20:23:04

hol van teljhatalom? hol ért egyet az államosításokkal ezt a párt? ne beszélj butaságokat. a fidesz akarnak mostanában államosítani.
Összevissza beszélsz

Fantómas 2008.03.24. 20:24:30

Teljesen 1etértek fentebbszóló kollégával.

mopar88 2008.03.24. 20:26:16

keats nincsennek cigány bűnözők?
nem szerintem mit követtek el, hanem mit követtek el.
amikor ezerszámra lehet valamire példkat sorolni akkor ott van valami nem?
álszenteskedés amit csináltok.
sokkal jobb lenne elismerni és tenni ellene.
nézz híradót amikor azt mondja a cigó, hogy ha nem kap segélyt akkor elmegy majd lopni mert mit csináljon.
a kis román cigóra emlékezz amikkor tévésztár lett és senki nemtett ellene semmit sőt még föl is bátorodott tőle.
nem telt el 2 hét megkéselt valakit a nyílt utcán.

dbpolgár 2008.03.24. 20:26:17

Volt csóró cigány osztálytársam falusi általánosban, és ő védett meg a bunkó "fehér" kölyköktől, akik csak azért vertek nagyszünetben, mert szemüveges vagyok.
Volt cigány katonatársam több is, akik mellém álltak, amikor visszaszóltam a tahó őrmesternek.
Vannak nagyon jó cigány ismerőseim, és gyűlölöm a rasszistákat.

keats 2008.03.24. 20:27:33

mopar 88 szövegértés 1
leül!

Fantómas 2008.03.24. 20:30:32

mopar88

Te is elmennél lopni, ha nem vennének fel sehová dolgozni, nem kapnál segélyt, mert buta rasszista vagy.

mopar88 2008.03.24. 20:30:44

keats jogutód! ez azt jelenti minden tettét vállalja és egyet ért vele.
mondok egy példát, ha te belépsz egy klubba és a klub égisze alatt oylant csinálnak amit te nem tudsz vállalni akkor kilépsz, sőt ha a klub olyan dolgot tett a múltban amivel te nem tudsz közösséget vállalni akkor be sem lépsz ebbe a szervezetbe nem?
ne keverd a stratégiai ágazatok állammi kézben tartásával az államosítást.
mindig is voltak állami monopóliumok.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.03.24. 20:33:11


De jó, hogy mindenért a "libsik" és a romák a felelősek (meg legfeljebb Gyurcsány).
Nem zavarja a sok okost, hogy a liberálisok épp azt mondják, tarthassanak felvonulást akár a radikálisok is, jelenhessenek meg a Kossuth téren (mindaddig, amíg nem sértik egy-egy népcsoport önérzetét)? Hálából sokan mocskolni kezdték őket.

Az oktatáspolitika meg végképp nem a liberálisok miatt rossz! Ami jó van benne (igaz, kevés), az a liberálisoknak köszönhető.

aranyhaj.blogspot.com

mopar88 2008.03.24. 20:35:06

metaljacket voltam régebben a munkanélküli hivatalnál melóst kérni, jöttek szépen sorban cigók is fel is vettem volna őket de mindegyik csak azt akarta, hogy írjam alá, hogy nem alkalmas.
na erre varjál gombot most.
tudod ez azért van mert buta rasszista vagyok.
mondok ellenpéldát is, hogy örülj.
van olyan cigánycsalád akit becsülök, dolgoztak nálam böcsülettel, éjszaka is amikor kellett, többet termeltek mint sok fehér.
a mai napig küldök nekik karácsonykor üdvözletet.
de ez 1% ezeket sajnálom mert ők is szívnak a 99% zsivány miatt.

mopar88 2008.03.24. 20:39:08

aranyhaj ugye a libsik raktak ki olyan plakátot amin a vörös csillag szerepelt tették ezt büntetlenül mert ki volt takarva a csillag alsó szára és nem teljesen volt vörös hanem kicsit korállosabb.
na ennek a bírói döntésnek a szellemében ha én felteszek egy olyan karszalagot amin a horogkereszt alsó szára ki van kicsit takarva és nem fekete hanem barnás zöldes lesz a színe mit gondolsz hány másodperc alatt fognak elítélni????

mopar88 2008.03.24. 20:41:05

dbpolgár nekem is van rendes cigány ismerősöm.
ezek a kisebség sajnos, ha minden cigó ilyen lenne nem lenne szögi ügy stb...

Fantómas 2008.03.24. 20:44:11

aranyhaj ugye a libsik raktak ki olyan plakátot amin a vörös csillag szerepelt tették ezt büntetlenül mert ki volt takarva a csillag alsó szára és nem teljesen volt vörös hanem kicsit korállosabb.

Ezt az ostobaságot már bocsánat! Hát nem a kommunizmus illetve szocializmus mellett foglaltak állást azzal a nemisvöröscsillaggal, hanem pont azt ellen'


na ennek a bírói döntésnek a szellemében ha én felteszek egy olyan karszalagot amin a horogkereszt alsó szára ki van kicsit takarva és nem fekete hanem barnás zöldes lesz a színe mit gondolsz hány másodperc alatt fognak elítélni??

hát ha azt horogkeresztet a kukába dobó antirasszista emblémát zászlón felhúzod a házadra, semmi nem történe, max a haverjaid nem állnának szóba veled többé....

mopar88 2008.03.24. 20:44:59

metaljacket könnyű fizikai munka, tiszta asztalnál ülős.
nyomda és reklámstúdióm van, papírjajtogatás csomagolás.
tisztességes bejelentett nem minimálbéres munka.

Fantómas 2008.03.24. 20:46:04

Meg előjöhetnék az obligát pélázattal, hogy akkor tiltsukm be a Hieneken sört mer' vöröscsillag van a dobozán?

mopar88 2008.03.24. 20:47:56

metaljacket a gond az, hogy tiltott jelkép épp úgy mint a horogkereszt.
tök mindegy milyen céllal tették ki nem tehették volna ezt a hatályos törvények értelmében, úgy látszik vannak egyenlőbbek.

Fantómas 2008.03.24. 20:47:56

mopar88

Biztos rosszak voltak rajzórán, nem szeretik az origámit. Akinek jobban fexik a lapátnyél, annak az árokban a helye.

mopar88 2008.03.24. 20:50:50

metaljacket értem a könnyű tiszt munka nem jó a lopás az jó.
nem olyan bonyolult munka volt amit nem tudna megcsinálni egy ötödikes gyerek ha megmutatom neki.

mopar88 2008.03.24. 20:53:02

metaljacket a gond az, hogy nem kell jönni a sörrel egyértelműen be van tiltva.
ügyesen kijátszották ezt.
emlékeztetlek, hogy mekkora paláver volt abból amikor vlaamelyik gárda karszalagot tett fel, ami nem hasonlít a nyilas karszalagra.
tudod vagy mindenkinek vagy senkinek.

Fantómas 2008.03.24. 20:53:54

Baromság ez az egész vöröscsillag önkényuralmijelkép dolog. Nem az a baj , ha használnak egy egyszerű geometriai formát egyáltalán, hanem hogy mire használják azt.

"tök mindegy milyen céllal tették ki nem tehették volna ezt a hatályos törvények értelmében, úgy látszik vannak egyenlőbbek."


De érdekes, hogy pont olyan mondja ezt mint te, aki megkülönbözteti honfitársait bőrszíne alapján, és felsőbbrendűnek, "egyenlőbbnek" érzi magát, amit tudtommal szintén törvény tilt.

mopar88 2008.03.24. 20:59:22

metaljacket ott tévedsz, hogy én nem érzem magam fesőbbrendűnek de alsóbbrendűnek sem.
hány cigót mutassak akik merdzsóval mennek az önkormányzathoz, a parkolóban leszedik az aranyakat és veszik fel a segélyt?
nekem akkor miért nem jár segély.
beszéltem erről a polgármesterrel,hogy miért adtok ezeknek, tudjátok, hogy gazdagabbak mint mi hárman együtt.
semmi nincs a nevén sem a kacsalábas palota sem a merdzsó.
persze mindenki tudja, hogy az övé.
elhiszem neked, hogy baromság ez az egész önkényuralmi jelképesdi, akkor nem köllött volna törvényt alkotni róla.
az a gondom, hogy nekik szabad másnak meg nem.

Fantómas 2008.03.24. 21:14:34

A gárda viselete, jelképei, parádézása egyértelműen azt közvetíti, hogy szívükben melegen őrzik nyilas felmenőik gondolatiságát, nagyonis törekednek arra, hogy felidézzék a szégyenletes múltat, hogy relativizálják a neofasiszta eszméket, ezért használják a nyilaskarszalaghoz azért mégiscsak kicsit hasonlító karszalagjukat fekete gúnyájukkal együtt, nem beszélve a rendezvényen megnyilvánuló tagjaikról akik xenofób és rasszista demagógiával táplálják a gyűlöletre szomjas közönségüket. Tudtommal ma magyarországon senki sem masíroz szürke egyenruhában kicsit vöröscsillagra hasonlító karszalagban, nem lengetnek búzakalászos címeres, vagy vöröszászlót, nem avatnak rajvezető elvtársakat a várban, de ha így lenne, örülnék neki ha betiltanák őket, mégha azzal takaróznának is, hogy majd kiirtják a balatonból a tömegesen szaporodó busákat, vagy ingyen járnak gyomlálni. Itt mégis mindenki a nemlétező kommunisták ellen harcol, mert ami nincs , az ellen a legjobb harcolni, hiszen nem üt, nem szól vissza.

fran 2008.03.24. 21:20:26

Azért aza legnagyobb csúsztatás, hogy ami jó a magyar oktatásban az a liberálisoknak köszönhető. Elég sok tanár ismerősöm van, akik ennek épp az ellenkezőjét mondják. Sikeresen tönkrevágták az egész iskolarendszert. Épp képeznek tanárnak, másoddiploma- és az oktatásról szóló tárgyaim leginkább a cigányokról a komplex oktatásról szólnak. Csak egy történetet idéznék fel. Volt egy falu Baranyában, ahol a cigányok gondoltak egy nagyot beadták a gimibe a gyerekeiket. El is végezték nem kis anyagi áldozatok árán. S mi történt ezekkel a magasan kvalifikált cigányokkal? Ugyanazokat a rettenetes munkákat kapták meg, amit a 4 általánossal is megkaptak volna. Nekik nehezen magyarázod el, hogy a tanulás felemeli őket. A jelenlegi Master rendszerben szinte alapfeltétel lesz a munkapiacra való blépéshez a főiskola elvégzése kell. Mivel ez egy semmit nem érő képzés szakmailag. A cigányság még mélyebbre süllyed. A cigányságban 1% alatt van a fóiskolai végzettségűek aránya. Néhány éven belül ők sem fognak semmilyen munkát kapni. Ezt tudják a minisztériumban is. De zavarta ez őket? Nem. Ismerek olyan diplomás cigányt, nem lop, nem csal, de nincs is áram a lakásában.

mopar88 2008.03.24. 21:26:44

metaljacket fentebb nem voltál felháborodva a vöröscsillag használatáért az szdsz-nél.
hogy van ez kettős mérce?
nem értem milyen különleges viseletere gondolsz a rebisz is fekete egyenruhát visel, a polgárőrök is sok biztonsági cég is.
én speciel többet láttam az szdsz által csinált és reklámozott vöröscsillagos hírdetést médiumokban mint a gárda szalagját.
a gond ott van, hogy a gárda mint gárda nem követett el semmi bűncselekményt és mégis a betiltását követelik.
vagy nem szabad országban élünk?
ha már az visszatartó erő, hogy masíroznak és a cigók kicsit visszáb húzódnak már megérte.
bántott téged a gárda?
bár igazad lenne és nem lennének kommunisták.
azért mert másként nevezik magukat attól még vannak ha a tibit átkeresztelem marira attól még tibi marad.

neutral 2008.03.24. 21:35:53

A romák bűnözése, a gyilkosságok, a vidéki magyar lakosság megfélemlítése terrorisztikus. Úgy kell hát fellépni ellenük is, mint a palesztin terroristák ellen. Miért kéne a roma terroristákkal szemben másként? Miért kéne megvárni, míg komolyabb csapást mérnek? Az USA is lépett 0911 után, nem várta meg, hogy lerombolja az Al-Kaida az országot. De a törökök se lacafacáznak a kurd terroristákkal.

A terrorizmus bármely formáját fel kell számolni. Ez a béke alapja.

Fantómas 2008.03.24. 21:45:23

Egyrészt szögezzük le, hogy az SZDSZ plakáton nem volt vöröscsillag, csak egy arra emlékeztető ábra, kép, ami a szimbólum által jelképezett eszme, rendszer ellen(!) mozgósítot. A gárda nem véletlenül választotta a fekete egyenruhát karszalaggal(!), hanem mert a nyilasbanda is azt szerette. Nem követtek el bűncselekményt, egyelőre. De majd elkövetnek, ha hagyjuk. Ha valaki azzal fenyeget, hogy megveri a családodat, akkor megvárod hogy megverje, aztán mész a rendőrségre? Gondolom nem így lenne. Szabad, de furcsa országban élünk, ahol neonáci bohócok a köztársaság elnökének orra előtt avathathatnak cigányellenes gárdatagokat.
Nem bánott a gárda, csak irritál a megjelenésük, a mondanivalójuk, a létük és az, ami mögötte van, Für Lajosostól, Uszíts Mátyásostól, polgárikörös Vona Gáborostól.
És ha majd lesznek visszaszivárgó munkásőr hagyományőrzők, azok ellen is szót emelek.

Fantómas 2008.03.24. 21:46:33

neutral, jó békeharcos lennél az ötvenes években.

Fantómas 2008.03.24. 21:53:48

Ezekután tényleg az következik, hogy gyűjtsük össze a romákat, nehogy meglopjanak, megöljenek valakit, merthogy a legjobb a megelőzés, aztán dolgoztassuk őket munkatáborokban, amíg meg nem döglenek, hogy legyen valami hasznuk, merthogy elvenni nemnagyon lehet tőlük semmit. Megjelölni őket nem kell, mert nagy többségükön jól látszik származásuk, nemúgy mint a régi szép időkben a zsidókat, akiket ugye relatíve nehéz felismerni.

mopar88 2008.03.24. 21:56:14

metaljacket lehet magyarázni de a tény, hogy egy vörös csillag volt aminek az alsó szárát egy másik grafikai elem kitakarta.
nem eszme rendszer ellen mozgósított hanem egy népszavazásnál buzdított arra, hogy mire szavazzanak.
szóval ha én is reklámoznék hasonló módon kitakart és színében megváltoztatott horogkeresztel, mondjuk az szdsz ellen mert ugye ő is a fidesz ellen használta akkor is megjelennének e ezek a hírdetések a médiákban ill. engem is felmentene a bíróság.
soroltam kik használnak még fekete egyenruhát és biztos vannak még mások is.
ha elmész egy néptáncos estre ott ugyan evvel a ruhákkal találkozol, kivéve a baseball sapit.
szóvalakkor ha velem szembejön valaki az utcán akkor vágjam pofán mert lehet, hogy el akar követni ellenem valamit, mert most ezt mondod.
engem is sokminden irritál ebben az országban de amíg valaki nem követ el törvénysértést addig fellépni ellene nem demokratikus.
igaz, hogy ma maygarországon nincs demokrácia, csak nyomokban fellelhető demokratikus elemek.

mopar88 2008.03.24. 21:57:17

metaljacket senki nem mondta, hogy gyűjtsük össze a romákat.

Fantómas 2008.03.24. 21:58:28

neutral, az ilyenek mint te előszeretettel vágnának le kezteket lopásért (főleg ha cigány a tettes), emberek lámpavasra lógatásáról álmodoznak, és ha lenne büntetésként kövezés, a törzsközönségbe tartoznának. A középkori akasztások bámész embere nyilvánul meg benned.

neutral 2008.03.24. 22:03:02

Azért nem ártana metaljacket barátunknak felidéznie (mielőtt túlzottan beleéli magát beteges képzelgéseibe), hogy egyelőre az ő páártszövetségének vezetője tervezi csak a magyaroknak, mint kutyáknak az összegyűjtését, bevagonírozását és elszállítását sintértelepekre.

("mit csinálnak a kóbor kutyákkal?!? Be kell fogni őket, és telepre kell őket vinni." Gyurcsány Ferenc, Magyarország közjogi értelemben vett miniszterelnöke, javascript:showEditWindow('www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=3284','',700,580,'no','no'))

neutral 2008.03.24. 22:05:57

KI

Metaljacket barátom, neked orvosi ellátásra van szükséged, nem pedig blogkommentelésre. (Ez is az EÜ-reform átka, hogy most a magadfajta elmezakkantak kikerült az utcára és már a gyógyszert se szeditek be, aztán képzelegtek össze-vissza minden marhaságot. Ez is az MSZP-SZDSZ kormány bűne.)

BE

Fantómas 2008.03.24. 22:07:12

Tökre untat ez a mellébeszéd, ez a szerecsenmosdatás. Mások is használnak fekete egyenruhát, csak azok nem szajkóznak szálasista baromságokat, meg nem menetelnek árpádsávoszászlókkal (tudom, azis történelmi zászló meg címer meg minden de miért pont azzal? csak nem azért mert a szálasi féle nyilasok is azzal szaladgáltak? )bőrszínük miatt megbélyegzett perifériára szorult emberek között. Demokrácia csak ott van, ahol demokraták vannak. És abból ahogy én látom egyre kevesebb van.

mopar88 2008.03.24. 22:14:23

metaljacket nem tilos árpádsávos zászlóval menetelni, egyébként meg rákóczi is használta.
nem a bőrszínük miatt vannak megbélyegezve hanem a viselkedésük miatt.
aki nem bűnöző és cigány azzal nincs gond.
milyen szálasista baromságokat szajkóznak?

Fantómas 2008.03.24. 22:16:37

neutral, úgylátom te mégis az a típus vagy aki még értelmetlen gondolatokat is képtelen megfogalmazni, csak undorító személyeskedésre telik csekélyke intelligenciájából, és néha előránt egykét fidesz szemináriumon bemagolt jólodamondós szöveget, majd a jólbevált taktikát alkalmazva egyszerűen leelmebetegezi a megszólítottat. Nade nemis vár más az ember felőletek....

Fantómas 2008.03.24. 22:23:39

mopar88
nem tilos árpádsávos zászlóval menetelni, egyébként meg rákóczi is használta.

Biztos vagyok benne, hogy Rákóczi se használta volna, ha kicsit is sejti, hogy a szálasi féle csőcselék is azt fogja használni.

nem a bőrszínük miatt vannak megbélyegezve hanem a viselkedésük miatt.

Akkor nem a cigányok, meg a cigánybűnözés ellen kéne mozgósítani, hanem CSAK a bűnözés ellen.


aki nem bűnöző és cigány azzal nincs gond.

Ki dönti el hogy kivel van gond? Talán az erőszakszervezetek mégis inkább maradjanak állami kézben ha szabadna javasolnom, (még ha államosításra való hajlammal is vádolnak) mert én nem szeretném, hogy ilyen bohócgárda döntse el pl. rólam hogy gond van-e velem vagy nincs.


milyen szálasista baromságokat szajkóznak?

Te erről nem is tudsz? Olvass utána.

neutral 2008.03.24. 22:30:22

Akkor metaljacket, idézd - forrásmegjellöléssel - a Magyar Gárda állítólagos szálasista kijelentéseit. Támaszd alá állításaidat hitelt érdemlő adatokkal, tényekkel.

mopar88 2008.03.24. 22:34:38

metaljacket a piros fehér zászlót is hazsnálták a komcsik és mint tudjuk a kommunizmusnak 100 millió áldozata volt, akkor minek is használjuk most a trikolórt?
amint mutatsz egy olyan bűnesetet magyarországon amit fehérek követtek el és a szögi esettel megeggyező akkor igazad van.
nem erőszak szervezet, nem bántott még cigányokat sem egyszerűen ahol a cigók nagyon elpofátlanodtak az egyéb lakosság rovására ott felvonulnak, demonstrálva, hogy mellettünk is vannak tömegek ez eddig elég is volt.
tudod a cigók is tömegesen bátrak.
van egy régi mondás egy cigány nem cigány.
ez igaz is.
ha tömegben vannak akkor veszélyesek.

Fantómas 2008.03.24. 22:45:22

Jó ha észreveszitek, hogy szinte ugyanezen logika alapján gyűlölnek minket a szomszédos országok hasonló gondolkodású tömegei, mint ti a cigányokat. És ugyanolyan nehéz lenne nekik elmagyarázni hogy milyen ostobák, mint nektek. Csak azért utálnak minket, mert magyarok vagyunk, de a hivatalos duma az az, hogy hogy kibasztunk velük-elnyomtuk, irtottuk őket- még a monarchia alatt. Szeretitek Slotát? Vagy a szomszédaink magyarellenes vezetőit? Mert olyanok vagytok mint ők. Ők ugyanazon a szellemi síkon mozognak mint ti.

neutral 2008.03.24. 22:50:14

metaljecket, elfeledkezel arról, hogy tényekkel kellene igazolnod a gárda szálasista jellegét. Jó lenne, ha igyekeznél, különben hazug embernek könyvelnek itt el itt téged, s az nem lenne egy jó dolog a hitelességedre nézve ...

mopar88 2008.03.24. 22:59:48

metaljacket azért utálnak minket mert ellopták az országunk egy részét és ezt ők is tudják.
sokkal könyebb támadni mint elismerni, hogy ha nincs trianon akkor szlovákia sincs.
nem voltak elnyomva nagymagyarországon a nemzetiségek.
ha a világon úgy élhetnének mindenhol a nemzetiségek mint akkor magyarországon össze tennék a két kezüket.
nem nagyon voltak akkor ellentétek.
én nem gyűlölöm a cigányokat, nem tudom ezt honnan veszed én csak a zsivány cigányokat gyűlölöm.
ja, hogy azok vannak többen arról meg nem én tehetek.
mondhatjuk úgy is, hogy több a rossz tapasztalatom velük mint a jó.
ennek biztos én vagyok az oka mert szeretem hogy amit megvettem az az enyém is maradjon.

Fantómas 2008.03.24. 23:00:49

Hát hogy őszintelegyek lesz@rom hogy hogy könyvelnek el. Tény hogy a nyilas mozgalom Szálasi nemzetmentő találmánya volt, és csak annnyiban különbözik egymástól a két gárda-megjelenését és eszmeiségét tekintve- mint egy martensbakancs a jettától. Különben engedd meg, hogy még a Te kedvedért se töltsem időmet számodra fontos dokumentumok (forrásmegjelöléssel! ) felhajtásával, ezt ha szabad kérnem, tedd meg magad.

Fantómas 2008.03.24. 23:02:15

mopar88

Ezeket magyarázd el nekik. Biztos megfogják érteni, meg kell próbálni! Sok sikert!

mopar88 2008.03.24. 23:11:12

metaljacket már kérdeztem meg határőrtől minek az útlevél neki, nem hagyom el magyarországot.
kicsit csúnyán néztek.
tök mindegy egyébként mit hazudnak össze, a tények tények.

mopar88 2008.03.24. 23:14:39

metaljacket ott a gond, hogy te azt akarod bele látni.
nézz meg egy férfi magyar néptáncost és megfogod látni,hogy a gárda egyenruhája sokkal jobban hasonlít annak az öltözetére.
véleméynem szerint meg szállasi semmivel sem volt rosszabb mint rákosi meg kádár.

Fantómas 2008.03.24. 23:21:42

mopar88
Gondolj csak bele, ha egy ilyen viszonylag nagy kisebbséggel, mint a magyar cigányság nem tudunk mit kezdeni, mit kezdenénk 5 millió szlovákkal? Meg sorolhatnám...Másrészt ha megerőlteti magát az ember, lehet az ő fejükkel is gondolkodni. Nacionalisták mint ti.

mopar88 2008.03.24. 23:37:41

metaljacket tudnánk mit kezdeni a cigánysággal csak el kellene ismerni,hogy vannak cigány gondok és tenni ellene.
nézdd meg a többségük életvitelét.
azt ne mond, hogy normális.
gyakorlatilag az ingyenélésre vannak berendezkedve.
aki segélyt kér annak én mindenek adnék közmunkát, ha már úgy is ki kell fizetni a pénzt legalább patyolat tiszta lenne a környezetünk.
tudsz olyanról, hogy valamelyiktől is emgkrdezte volna az adóhivatal, hogy miből él meg?
arra viszont mondok nem egy példát, hogy magyartól megkérdezte.
szlovákokkal nem kell mit kezdenünk.
állami szinten azért lehetne tiltakozni olyan dolgok ellen mint benes dekrétum.
nem is értem, hogy lehet még életben az únióban iylen.

Fantómas 2008.03.24. 23:42:30

véleméynem szerint meg szállasi semmivel sem volt rosszabb mint rákosi meg kádár.


Na azthiszem itt kell kiszállnom, mert ez...
Érdekes hogy aki szerint szálasi nem volt rosszab mint R. meg K. annak nem tűnik fel a gárda meg a nyilasok közti analógia. Vagy csak nem akarja észrevenni? Vagy nagyon is jól tudja, de gyáva felvállalni? Nézz utána hogy ki volt szálasi, hogy miket művelt! Elővehetnéd a történelemkönyvet, vagy már elfogyott a budin?
Kádár nem volt egy szent ember, de mindenesetre nem volt hóhér, mint Sz., és a lehetőségekhez képest helyrerakta az országot. Tárgyalóképes politikus volt mindenhol. Mindenki szóba állt vele. Szerintem te is neki köszönheted, hogy elvégeztél valami iskolát (ingyen), hogy kaptál/kapsz (továbbra is kapni fogsz) ingyenes orvosi ellátást.


Egy kis történelemóra:
A német megszállók csak 1944 augusztusában, a román kiugrás és Horthy hasonló irányba tett lépései hatására álltak végül Szálasiék mögé. Hitler külön parancsára szeptember folyamán a nyilasok megkezdték a hatalomátvétel megszervezését. Ez október 15-én történt meg: a kormányzó kiugrási kísérletét követően a német és nyilas csapatok megszállták a főváros stratégiai fontosságú pontjait, este pedig Szálasi bejelentette a rádióban a hatalomátvételt és a háború folytatását.

Nemzetvezetőként felesküdött a Szent Koronára, és másnap megalakította a Nemzeti Összefogás Kormányát. Szálasi elvileg totális diktatúrát vezetett be, ám gyakorlatilag a németek bábja volt. A nyilas kormányzat ennek ellenére úgy viselkedett, mintha teljes döntési szabadsága lenne: elrendelték a magyar társadalom hivatásrendi átalakítását, és minden erőforrást az előrenyomuló szovjetek elleni harc folytatására rendeltek. Szálasi és köre rendületlenül hitt a német csodafegyverek erejében, és meghirdette a totális háborút, amivel hatalmas károkat okozott Magyarországnak mind anyagiak, mind emberéletek tekintetében.

Ráadásul az egyre kisebb, nyilasok és németek által ellenőrzött területen fékevesztett terror tombolt. Eleinte a deportálások folytatódtak, majd az erőforrások apadtával halálmeneteket indítottak a koncentrációs táborok felé. Mindennaposak voltak a brutális kivégzések, a tömeges vérengzések (így a kb. 3600 áldozatot követelő Duna-parti kivégzések)[2], melyek keretében összességében mintegy 65 000–70 000 budapesti zsidó veszett oda a halálmenetekben, a gettó embertelen körülményei közepette, illetve a kivégzések során alig négy hónap alatt[3] (a vidékieket ekkora már nagyrészt deportálták), miközben a Vörös Hadsereg körbevette a fővárost.

A nyilas vezetőség – miközben jelentős erőket hagyott Budapesten, hogy a végsőkig tartsák a fővárost – a nyugati országrészbe tette át székhelyét 1944 végén. Szálasi először Farkasgyepűn (Gyepű I.), majd Brennbergbányán, végül Kőszegen (Gyepű II.) állította fel főhadiszállását. A fellegekben járó Szálasi ekkor még hétkötetes könyvet készült írni a dicsőséges hungarizmusról. Munkáját nem fejezhette be: a szovjetek elől Ausztriába, Mattseebe menekült 1945. március 27-én, ahol április 29-én feleségül vette Lutz Gizella tisztviselőnőt, akivel 1927 óta jegyben járt. Május 5-én esett amerikai fogságba.Az amerikaiak október 3-án adták ki Magyarországnak Szálasit, hasonlóan a nyilas vezérkar zöméhez. Ellene 1946. február 5-én népbírósági eljárás indult, amelynek keretében végül március 1-jén halálra ítélték emberiség elleni és háborús bűntettekért. Szálasit március 12-én 15.24-kor akasztották fel, egy napon Vajna Gábor nyilas belügyminiszterrel, Beregfy Károly nyilas hadügyminiszterrel, Rajniss Ferenc nyilas vallás- és közoktatási miniszterrel és dr. Gera János ideológussal és propagandistával.

Szálasi Ferenc és társai kegyelmi kérvényét a Népbíróságok Országos Tanácsa március 13-án tárgyalta, és az igazságügyminiszternek javasolta elutasítását. Dr. Ries István igazságügyminiszter, Tildy Zoltán köztársasági elnöknek 1946. március 14-én küldött előterjesztésében nem javasolta a kegyelmet, egyben megjegyezte, hogy 4 elítéltet – az élen Szálasival – a népbíróság kegyelemre méltónak nem talált, így esetükben a halálos ítéletet már végrehajtották. Tildy Zoltán az előterjesztésre 1946. március 15-én írta rá a halálos ítélet végrehajtását megengedő döntését.

Szálasit még a nácik is egy igazi hülyének tartották.

mopar88 2008.03.24. 23:56:19

metaljacket

nem volt kádár hóhér?????
ugye ezt viccnek szántad, a barátját kivégeztette.
nem neki köszönhetem, tudod tőlünk sokat államosítottak, csak elvettek.
én azért kapok ellátást mert már milliókat fizettem be tb járulék címén, ergó nem ingyen van.
visszatérve szállasihoz 7 hónapig volt hatalmon, rákosi meg kádár meddig is?
amiket felsoroltál szállasival szemben azt én is feltudom sorolni a lenin ifjakkal szemben, kicsit elöbb követték el ugyan azokat a bűnöket, csak ők másik híd mellől lőtték a dunába az embereket.
a különbség csak anyi, hogy szálasit kivégezték a bűneiért kádárt meg nem.

Fantómas 2008.03.25. 00:06:47

Sz. 7 hónapig volt hatalmon, és kb 1000x több ember haláláéert felelős, mint Kádár.


esti történelemkorrepetáció:

Az ötvenes évektől a mai napig meghatározta Magyarország képét. Az ő nevéhez fűződik az 1956-os forradalom leverése megtorlással – sortüzekkel, a forradalmi események során „politikailag kompromittálódott” (= a kommunista hatalom számára megbízhatatlannak bizonyult) rendőrségen és honvédségen belüli „politikai megtisztításával”[3]; koncepciós perekkel és több száz kivégzettel. A sok ezer börtönbe zárt mellett több ezer ember vesztette el egzisztenciáját is a rendszerváltásig. Moszkvabarát külpolitikai irányzata megengedte neki, hogy a belpolitikában mérsékelt reformokat engedjen meg. A megtorlás évei utáni enyhülés eseményeiben betöltött szerepe már sokkal ellentmondásosabb, vitatottabb (kemény diktatúrából „legvidámabb barakk”). Bár sosem volt személyesen korrupt, előfordult, hogy a hatalom más tagjainak korrupt ügyleteit elnézte. Mindössze néhány órás különbség van a halála és a kommunista Nagy Imre volt miniszterelnök és társainak legfelsőbb bírósági rehabilitációjának kihirdetése között (e tekintetben sorsa tragikus, legmélyebb félelmei keltek életre). Kádár János feljegyzéseinek egykorú, hiteles gépelt másolatát a Belügyminisztérium Történeti Irattára titkosítva őrzi.

Nem voltak halálmenetek, és nem hullotak százezrével az emberek. Idővel lazult a diktatúra is, a 80-as években azért már nem kellett attól tartani hogy elvisznek a gulágra vagy recskre.

drkbl 2008.03.25. 00:15:17

Inkább te tanulj, kedves kangörény... pl, hogy a csúnya gonosz földesúr, mennyi adót is szedett a "földtúróktól"(jobbágyok), tizedet, + még a nagyon gonosz egyház is beszedett ennyit... a mindenit, ez már 20%.


Aha, ja. Hadiadó, háziadó, porció, forspont, kötelező katonaság, robot...

A közteherviselés az 48as vívmány, szóval a fentieket NEM a nemesek fizették. Csak szólok, mielőtt jobbágynak felvételizel valamelyik újsütetű földesúrhoz.

Szégyen, hogy a nemzeti oldal ennyit tud a magyar történelemről.

PS: És az első éjszaka jogáról még nem is beszéltünk...

mopar88 2008.03.25. 00:17:27

hullottak az embrek 56-ban rendesen meg még a 60 as évek elején is.
azt se feledd, hogy ez nem kimondottan háborúban történt.
szépen kivette részét a kommunizmus 100 millió áldozatából.
tette ezt büntetlenül, senki nem számoltatta el ezért.
semmivel sem különb mint szálasi.

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.03.25. 00:43:32

Momentán volt szerencsém látni és érzni is egypár mélymagyar érzelmű fiatalember által elkövetett lincselést. Csak hogy stílszerű legyek, furcsa módon a cigányok és a szélsőjobbosok is először a magyart ütik.

Fantómas 2008.03.25. 00:58:02

Egyszer egy belgrád rakparti kocsmában ünnepeltük egy punk barátunk punk barátnőjének születésnapját nemcigány punkokkal, amikor a kopaszok feljöttek a galériára és finoman belevágták a kést a tortába. De pl az Ó utcai gondolkodó antikváriumot még a 90-es években(punk hely volt azis)többször megtámadták és megverték a szegény eladó lányt, pedig nem volt cigány. Sok ismerősömet verték meg, egyiknek egy szórakozó hely előtt hátulról összerúgták a lábát, és a földön rugdosták. Másnap nem jött iskolába. Ugyanezen ismerősömet később a cigányok is megverték. Odamentek, -Szkínhed vagy? kérdezték, és ütni kezdték. Úgyhogy a szkínhedbűnözés ellen is jó lenne fellépni..

Lőrincz Katalin 2008.03.25. 07:09:31

A Magyar Gárda mellett érvelők kommentárjaiból világosan kiderül, milyen célokkal jött létre ez a kirekesztő társaság, milyen történelmi hivatkozásai vannak. A szimpatizánsok hozzászólásai kendőzetlenül fogalmaztak, és amit írnak, megdöbbentő.
Debrecen városa azért nem süllyedt el a történelem során, és azért lett a kálvinizmus fővárosa, mert mindig nyitott volt és szabadelvű. A mai városvezetők feladata, hogy őrizzék és ápolják ezeket az értékeket, ne engedjenek teret Debrecenben a kirekesztő militáns szervezeteknek.
Nagy kárára válna Debrecennek, amiről már most is lehet hallani, hogy nemcsak a Fidesz magyarországi fellegvára, hanem a szélsőjobboldali egyenruhás alakulatoknak is.

puliszka 2008.03.25. 07:58:19

Elképesztő ez a csőlátás és demagógia, amivel L.K. rendelkezik! Én láttam a gárdisták Árpád-évi megemlékezését nov. 15-én Debrecenben. Szép volt, felemelő, egyáltalán nem félelemkeltő! Akinek nem tetszik, ne menjen oda! Március 14-én sem csináltak semmit, ami miatt kolompáréknak ki kellett vonulniuk. /a cociknak semmi sem drága, bizonyára ők pénzelik szegény cigányokat, hogy az országban kóricáljanak, ahol a Gárda rendezvénye van!/

Sz.K. 2008.03.25. 08:35:49

Nagyon kiváncsi lennék köztiszteletben álló debreceni értelmiségiek véleményére ebben a kérdésben. Remélem, meg mernek szólalni.

neutral 2008.03.25. 08:42:05

azzal, hogy metaljacket a legsötétebb Rákosi-rezsimet idézve kicenzúrázza a hozzászólásaimat, még nem igazolja egyetlen ténnyel sem rágalmait a magyar gárdával szemben ...

de legalább megmutatja, milyen is az ő "demokráciafelfogása" ...

puliszka 2008.03.25. 08:46:50

Kedves Sz.K.! Ha olyan "köztiszteletben" álló debreceni értelmiségiek véleményére vagy kíváncsi, mint a Wass Albert-szobor elleni fellépők, akkor inkább kíméljük meg magunkat az olyan mértékadóktól! "El lehet menni" - hogy egy klasszikust idézzek, akiknek nem tetszik a gárdisták méltóságteljes jelenléte városunkban!

Sz.K. 2008.03.25. 09:12:41

Így néz ki a kirekesztők "demokráciája". Még azt sem tudod, ki mit mondana, máris ítélkezel és elküldöd innét az esetleg más véleményen lévőket.
Puliszka, ne akarjatok ebből a szép városból szélsőjobbos rezervátumot csinálni!
Ne is reménykedjetek abban, hogy Debrecenből "fajtiszta" gárdista várost csináltok, nem fogok elköltözni a kedvetekért.
Nagyon remélem, hogy Kósa polgármester sem akarja lebutítani Debrecent, bár ő sem mer megszólalni, csak hagyja a gárdistákat koszorúzni a hivatalos városi ünnepségen.

mopar88 2008.03.25. 11:10:18

metaljacket a 90-es években még nem is létezett a gárda.
nem kel ám minden kopaszt egy kalap alá venni.

Fantómas 2008.03.25. 13:06:03

Nem kell ám minden cigányt sem egykalap alá venni. Azok a kopaszok akik fenenagy segítőkészségüket a 90 es években alkalmi verekedésekben, balos vagy punk helyek szétverésében nyilvánították ki, most ott díszelegnek büszkén a gárdában, és ugrásra készen várják a parlagfűszezont. Jó lenne ezt elhinni....

mopar88 2008.03.25. 14:32:04

metaljacket mint tegnap is írtam már nem veszek egy kalap alá minden cigányt.
csak a nagy részüket, arról meg nem én tehetek, hogy a többségük zsivány.
szerintem te kevered a gárdát és a focuhuligánok névvel illetett randarírozókat.

mopar88 2008.03.25. 14:39:13

de lassan már nagyon elmegyünk a témától, mert az ugye horthy mai katonái és ő főméltósága nem nagyon szimpatizált a szálasi félékkel mivel ők puccsolták meg.

Fantómas 2008.03.25. 14:54:13

De megértem valahol, ezeknek a sérült embereknek kell egy közösség, ahol valami ellen lehet szerveződni, ahol kiélhetik militáns ösztöneiket. Van akinek ez kell. Milyen romantikus vonulni katonás rendben , sorakozni, jobbra átot csinálni, egyenruhába öltözni, ha kell, együtt mozdulni...nyáron tábortűz mellett cigánypecsenyét sütögetni, revizionista dalokat énekelni könnybe lábadt szemmel...felmenőik biztosan büszkék lennének rájuk. És nem Horthy katonái ők, ezt minden bizonnyal kikérnék maguknak, hanem a hungarista nemzetvezető, SZÁLASI mai katonái.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.03.25. 23:23:42

Nem olvastam kommenteket, a cikkhez csak annyi hozzáfűzni valóm akad, hogy:

Ezek az egyének jó valószínűséggel pályáztak volna az elsők közé, akiket a Horthy-korszakban agyonlőttek volna.
süti beállítások módosítása