Opel reklámja Nyírkáta ügyében

A szurtos gyerek kéri a kocsi kulcsait.


Majdnem lincselés lett a vége a nyírkátai incidensnekBorzalom. Az eset taglalása minden bizonnyal nagy közönségérdeklődésre számíthat, ezért az erről szóló cikkek mellett megjelenő vagy a cikkekbe helyezett hirdetések is több figyelemmel találkozhatnak. Ha már autó sodort el egy gyereket, akkor a tudósításokhoz leginkább illő reklám szóljon gépkocsiról, legyen benne egy némileg ápolatlannak tűnő gyerek, és azt is írjuk oda nagy betűkkel, hogy „Itt a helye az egész családnak!”, mert ugye Nagykátán is családi alapon vertek széjjel autót, embert.


A Hajdú Online megvalósította ezt a remek, témába vágó reklámozást. Örvendhetnek ötletességüknek, az Opel-kereskedő pedig a vélhetően megnövekedő forgalmának. Megy a biznisz, folyhatott vér. Vagy csak véletlenül került oda épp ez a hirdetés épp ebbe az anyagba? Akkor talán ki kellene szedni, kedves Emesék!

A bejegyzés trackback címe:

https://basahalom.blog.hu/api/trackback/id/tr43419293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez fájt 2008.04.10. 10:16:42

Nagyon értesz ám a webes motorokhoz!

Van jóesetben pár reklám. És azt váltogatja.

Igen le is lehet tiltani egy bizonyos reklámot. Meg az álszenteknek ki is lehet akadni rajtuk...

PeZe 2008.04.10. 10:20:42

Savanyú a szőlő, kedves kirúgott főszerkesztő úr!

zsurnáltribün 2008.04.10. 10:27:12

Na megjött a csürhe megint.

A témához annyit, hogy ha én lennék az Opel kereskedő, akkor nekem nem kéne itt a reklám. A pénzen kívül van jóérzés is a világban.

civiske 2008.04.10. 10:37:41

Ide inkább egy biztosítós reklám illett volna, vagy tagtoborzó hirdetése annak a menetelős szervezetnek, aminek most nem írom ide a nevét.

Big-B 2008.04.10. 10:38:23

Hajdú Online hibát követett el, hogy a tartalomérzékeny reklám-megjelenítésénél nem tiltotta le a gépjármű kategóriát.

Aki ezen felháborodik, annak egyszerűen nincs humorérzéke...

cityhall 2008.04.10. 10:41:41

Haha, nekem van humorérzékem, lincselés, röhögjünk. Így gondoltad, Big-B?

Az első kommentelőhöz: ezt nem váltogatja motor, én már tegnap délután óta ugyanezt a reklámot látom a nagykátai anyagnál.

korni 2008.04.10. 10:54:03

a gyerek nem roma, így nincs gond.

Petike82 2008.04.10. 10:55:39

mekkora probléma eszem megáll. ennyire nincsen semmi mostanában a cívis városban hogy a kákán is a csomót kell keresni?
egyébként meg bízom benne, hogy majd egyszer benneteket is megpróbálnak kirabolni a "jó öreg" kocsi alá fekvős trükkel.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.10. 10:59:03

A hírhez rosszul illő reklám az online magazinok rákfenéje, többször volt már szó róla, pl. amikor a kenyai zavargásokról szóló hír mellé került egy kenyai utakat kínáló utazási iroda bannerja. Ezek nem direkt kerülnek oda, pontosabban nem úgy, hogy a szekesztő eldönti, hogy na, ide ezt a reklámot szúrjuk be. A hirdető bejelentkezik, eldönti, hogy melyik rovatba kerüljön a hirdetése, és aztán több variáció lehet.

1. Csak az ő hirdetése van a rendszerben, és így az összes hírben az jelenik meg.
2. Több hirdetés van a rendszerben, amit véletlenszerűen rotálnak.
3. Ez továbbfejlesztve: ha hírben szerepel egy előre megadott kulcsszó (pl. autó), akkor jelenik meg.

Szóval az ilyen szerencsétlen párosítás a véletlen műve, ami néha morbid játékot űz.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.10. 11:00:02

Pfff...
A HajdúOnline-nak egészen biztosan olyan kifinomult adengine-je van, amivel szándékosan fűzték ezt a reklámot ehhez és csak ehhez a cikkhez, ugye? Basahalom, az online targeting szaktekintélye. :]

Big-B 2008.04.10. 11:07:20

cityhall:

Tévedsz. Nincs humorérzéked.

oMega 2008.04.10. 11:08:49

Ki ez a basahalmos fickó? Valaki írja már meg, pontosan kit tisztelhetünk benne.

cityhall 2008.04.10. 11:10:41

Big-B: van ám nekem. Rajtatok is jókat tudok röhögni. :D

zsurnáltribün 2008.04.10. 11:13:09

TuRuL, nem értem, erre az ironikus kis izére miért ugrik a "reakció". Segits, kérlek, avass be!

nem álszent 2008.04.10. 11:14:12

Szerintem ostoba dolog ezt a reklámot a nyírkátai esettel összehozni. Biztos vmi idióta túlbuzgó emberi jogvédő barom okoskodott megint...ilyen erővel ne jelenjen meg sehol semmi, mert mindent mindennel összefüggsébe lehet hozni. Főleg, hogy az Opel reklámok nem Magyarországon készülnek, és nem hiszem, hogy az Opel marketingesei az itthoni Nyírkátai események tükrében dolgoznak...álszent barmok, miattatok nem halad a világ előre.

nem álszent 2008.04.10. 11:18:10

Még valami: az internetes portálok profitorientáltak. holdon nem érdekli őket, hogy milyen hír mellett milyen reklám jelenik meg. Főleg, hogy épelmélyű ember nem is hozza összefüggésbe a reklámot nyírkátával. menjetek panaszkodni Brüsszelbe...meg Strassbourgba...ott verhetitek a nyálatokat az állam pénzén...vegye magára akit érint!

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2008.04.10. 11:20:31

nekem tetszik. a taplót fikázni pedig könnyű, mert van fogás rajta bőven.

civiske 2008.04.10. 11:22:00

Hű, de idegeseknek tetszenek lenni!
Talán tyúkszemre lépés történt? Nem vettem észre, de mindjárt elolvasom újra, hogy mivel verhette ki Basa a biztosítékot a tisztelt reakcióban. :)

nem álszent 2008.04.10. 11:27:57

Ha nem romával történik az eset, akkor semmi baj nincsen..de mivel roma gyereket csaptak el, ezért dögöljön meg mindenki...esetleg kedves Rostás anyukának a gyerekre kellett volna vigyázni, hogy ne szaladgáljon az úttesten kedve szerint...mert ugye az már szóba sem jöhet, hogy a gyerek a hibás, meg a szülő felelőssége...azt nem szabad megemlíteni, mert a végén még nem lenne igazuk...

cityhall 2008.04.10. 11:29:50

Hölgyeim és Uraim, jelentem, hogy a kereskedő leszedette a hirdetést egy nap után nem sokkal ezelőtt.
Opelt fogok venni!

oMega 2008.04.10. 11:32:18

Félreértés történt. Nem idegeskedés ez, hanem értetlenség: ki is ez a blogszerző, aki ki tudja kinek a szívének volt kedves és pozícióban levő valamikor, míg most ilyen "leleplezésekkel" égeti magát? Bár lehet, ő pont úgy gondolja, igazi szabadságharcos. Akár ez van, akár az, mégis örülnék, ha valaki néven nevezné, mert most már kíváncsi vagyok.

vujicsics trutymo 2008.04.10. 11:36:48

A reklám zseniális. Több olvasata van, több réteghez szól. 1. Opellal zúzd a réti négert (náci) 2. Még az opel sem bír velünk, pedig német. (OCÖ) 3. Benne nehéz kárt tenni (a kocsiban) 4. Benne nehéz kárt tenni ( a gyerekben) stb. Mellesleg beteg aki ezt az esetet ilyen összefüggésbe hozza a reklámmal.

KCB 2008.04.10. 11:39:32

Ezek után hogy várják el hogy az ember megálljon segítséget nyújtani? Megy az ember 50-el, hülye cigánygyerek eléugrik, kijön a szűkebb roknság (min. 50 fő) és megölik? Nem tudom ki hogy van vele, de ha én meglátok egy cigányt, akkor ki sem szállok hanem elmegyek, szarok bele mi lesz, nem fogok azért megdögleni!!!!!!!!!!!!!!

Sz.K. 2008.04.10. 11:49:37

Ez bejött.
Kedves Emesék, ugrottatok a gumicsontra.

Pista 2008.04.10. 11:54:17

Szerintem poen, vicces h pont ez a reklam kerult be. Termeszetesen a lincseles es ez az egesz helyezet nem az, sőt. De ezen én akkor is jót röhögtem. Olyan irónikus az egész.

lavoár 2008.04.10. 12:16:48

szereztetek egy jó félórát nekem, amíg végigolvastam hozzászólásostul a cuccost.
röhögés helyett röfögők, nagyon mulatságos. tényleg kezd meghibbanni az ország jelentős része.
vicces ország vagyunk.

Lénárd 2008.04.10. 12:44:25

Azt írja a szerző a nyírkátai esetről, hogy "Borzalom".
A Reakció most miért hisztizik?
Kár lenne ezekben a jobb sorsra érdemes fiatalokban is csalódni.

kenyszerjogasz 2008.04.10. 12:55:21

volt egyszer egy index cikk egy hajókatasztrófáról.
és a hirdetés ott is álom-hajóutakról szólt....

szóval van ilyen és vicces, vagy sem.

ötker 2008.04.10. 12:55:25

Lénárd, figyu, ne általánosíts, Turul pajtás csak egy a Reakcióból. A többiek okosabbak, értik a humort. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.10. 12:57:32

Istenem, ennyi összesküvés-elméletet egy rakáson.

1. Senkinek nem tűnt fel, hogy a srác szőke, és a legkisebb jóindulattal se nevezhető cigánynak?
2. Mikor is volt a nyírkátai eset? 1 hete? Szerintetek menyi idő egy ilyen kampányt tető alá hozni? Emberek, ez egy országos Opel kampány, holnaptól az ország összes Opel kereskedésében CSALÁDI hétvége lesz, ezért egy kölök a reklámfigura, ami már több hete, sőt hónapja találtak ki! Ráadásul duplán biztosra akarnak menni, hisz ugye kutya szerepeltetése is, gyerek szerepeltetése is tuti siker, hát még a kettő együtt.

Mégegyszer: a hír és reklám együttszerepeltetése véletlen, aki e mögött szándékoltságot lát, akkor az nagyon nem ismeri a marketing-gépezetet.

Leonard Zelig 2008.04.10. 13:01:31

Asszed nem tudom, hogy a pszeudócikkedért a gonosz globalista OPEL cég fizet ?
Alig átlátszó:-)))

civiske 2008.04.10. 13:04:20

Fedor: szerintem senki nem gondolt szándékosságot az együttszerepeltetésben.
Ez csak egy Emesézés, amire a szokott módon reagáltak a szokottak, oszt jónapot.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.10. 13:08:53

Mármint engem?

Szoktam dolgozni reklámkampányokon, így ismerem a működésüket, itt van előttem a helyi (pesti) kereskedés szórólapja, ami a postaládámban volt reggel ugyanezzel a fotóval + hallottam a a kapcsolódó rádióhirdetést is. Ezekből azért nem volt összerakni :-) Nem az Opelt akarom védeni, csak utálom az ismerethiányból adódó hamis következtetések megfellebbezhetetlen igazságként történő tálalását.

manager 2008.04.10. 13:11:38

1. a gyerkőc mamája gondatlanul veszélyeztette a gyermeke életét, mert őrizetlenül mészkéált a közúton.

2. ha ez így megy tovább, akkor aki megáll egy ilyen esetben az megérdemli.Menjen tovább 200 méterrel és telefonáljon, ez a jövő. Segítségnyújtás felejthető.

Hallottam hogy egy xxxx (nem európai)országban is ez a divat, hogy a vezetőt ha elüt valakit bántalmazzák, ha sikerül agyonverik. Nem is áll meg senki (a külföldinek is ezt ajánlják), annyira, hogy az országúton palacsintára széttaposott embereket is látni. Fejlődünk mi is ebbe az irányba..

civiske 2008.04.10. 13:24:29

Fedor: szerintem ezt is félreértetted. Leonard nem rád célzott, hanem a bloggerre.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.04.11. 07:52:13

Mi köze van a főszerkesztőségenek a haon idiótaságához? Na mindegy.
Én is futottam már bele a haonon hasonlóan keratív tartalomcsatoláshoz reklám és hír között, de az nem volt ennyire durva. Az valami halálos baleset-autó reklám volt, ha jól emlékszem.
vujicsics trutymo:
Zseniális megfejtések! :)

neutral 2008.04.12. 11:24:48

Basahalom, te már megint igazoltad, hogy a magadfajta gyűlölködők, hungarofóbok a sokévi átlagnál is hülyébbek :D :D :D

cityhall 2008.04.12. 12:30:55

Gyűlölködő hungarofób? Te érted is, amit olvasol, neutral, vagy csak okádsz. Persze, Basa szövegeivel mindig gondjai vannak a funkcionális analfabétáknak. Te oly kevés lehetsz mentálisan, hogy még a magyargárdába se vennének fel, mert azért valamilyen színvonal ott is van.

EDD 2008.04.13. 09:02:25

"Az ügyben vizsgálatot folytató mátészalkai rendőrkapitányság csoportos garázdaság, súlyos testi sértés kísérlete és rongálás miatt eddig három hozzátartozó, két nő és egy férfi ellen indított eljárást.

(MTI)"

Szerintem tényleg ott a helye az egész családnak( ezt első dühömben írtam) Ilyen orkok, mint ezek a lincselő romák.Így soha nem érkezünk meg Európába:(

Sz.K. 2008.04.13. 09:39:40

Minden bűnt büntetésnek követnie, bármiféle megkülönböztetés nélkül.

ősi homár "posztot nem olvasok, csak kommenteket" 2008.04.14. 11:25:56

"Alappéldám a szomszédasszony, aki azt mondja, hogy hol tart ez a nemzet, amin azonban csak azt érti, hogy rossz a tévéműsor."
innen
index.hu/kultur/klassz/ep0413/
süti beállítások módosítása