Tekerő
Az első „humán erőforrásos” hirdetéssel egy történelemkönyv illusztrációján találkoztam. A nagy gazdasági világválság idején készült a fotó, egy szomorú arcú szendvicsembert ábrázolt valamelyik amerikai város munkanélküliektől hemzsegő utcáján.
A közel nyolcvan évvel ezelőtti fotográfiához képest nagyot haladt a világ. A szaksajtó a minap számolt be egy új fejlesztésről. Közel 8 hónapos tervezési időszak végén, magyarországi formatervezők és kivitelezők munkájának eredményeként jelent meg május közepén a szabvány méretű Citylight plakátokat hordozó biciklis reklámfelület, Bicilight fantázianéven. Itten van az említett spanyolviasz fotója.

Ha már a múltba tekintünk, vessünk egy pillantást a két évvel ezelőtti európai parlamenti választási kampány legfeltűnőbb hirdetéshordozójára. Két csinos lány tologatta naphosszat le-fel a Batthyány utcában. Eredeti debreceni fejlesztés, akkoriban sokat dicsekedtek vele az itteni MDF-esek, büszkék voltak rá, mint az olcsó és hatékony kampány egyik bizonyságára.

Az idei vokshajszára pedig a hajdú-bihari szocialisták álltak elő a maguk piros triciklijével. A konstrukció sajátossága, hogy a tatja igen túlsúlyos, ezért ha leszáll róla az aktivista, akkor az ég felé veti kormányát és kitartó ágaskodásba kezd.
